Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Дмитро Макагон

Працівники «Київавтодору» поклали на окремих ділянках пішоходного мосту, який веде на Труханів острів, бетонні плити. Зміцнити конструкцію плитами вирішили після того, як другого серпня відвалився один із противажелів, які було встановлено у 2010 році.

Бетонні баласти було прикріплено знизу моста, біля опор. Тепер комунальники вирішили замінити зруйнований противажіль конструкцією поверх покриття на мосту.

Противажіль – баласт під мостом. Фото: Дмитро Макагон

Інженер і архітектор Buro-o Дмитро Макагон пояснює, що з точки зору прикладання навантаження немає особливої різниці, де буде розташовано баласт: згори чи знизу. Функція баласту – притискати до опори моста балку. Це свого роду преспап’є.

Утім, на думку Макагона, теперішнє рішення – непривабливе та незручне. Комунальники поклали на міст заводські дорожні плити і змайстрували пандуси з дерев’яних дощок.

Фото: Дмитро Макагон

У «Київавтодорі» «Хмарочосу» повідомили, що це протиаварійні роботи – тимчасове рішення. Плити наразі слугують балансиром, поки не буде відновлено противажіль під мостом. До цього часу комунальники зроблять бетонні пандуси для зручного з’їзду велосипедистів. Потім їх демонтують.

«Про терміни капітального ремонту конструкцій паркового пішохідного мосту КК “Київавтодор” повідомить пізніше», – сказали у пресслужбі.

Парковий міст через Дніпро, що веде на Труханів острів, востаннє ремонтували у 2017 році.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button