Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23422 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Тарас Кайдан

Вранці 23 серпня на перехресті вулиць Пушкінської та Богдана Хмельницького відбулась громадська акція за облаштування тут наземного переходу зі світлофором.

Фото: Тарас Кайдан

Під час акції учасники були в масках керівництва КК «Київавтодор», яких вони звинувачують у затягуванні та саботажі частини транспортних реформ та якісних змін на дорогах міста – гендиректора корпорації Олександра Густєлєва та начальника управління капітального будівництва Павла Монастирного. «На цьому місці має з’явитись наземний пішохідний перехід, а «Київавтодор» має поважати права людини, людське здоров’я та гідність», – заявляють учасники акції.

Фото: Тарас Кайдан

Зараз на цій ділянці знаходиться підземний перехід із входо до станції метро «Театральна» і пішоходам, які хочуть перейти Пушкінську, доводиться долати шість сходових прольотів замість перетинання двох смуг проїжджої частини. «Нові державні будівельні норми «Вулиці та дороги населених пунктів» (п. 6.4.3) рекомендують облаштовувати наземні пішохідні переходи в таких випадках», – заявив представник ініціативи Urban Initiatives Crew Влад Самойленко, яка була одним з організаторів акції.

Фото: Тарас Кайдан

Організатори акції також заявляють, що попри те, що було згенеровано і впроваджено багато ідей для розвитку міста, досі затягуються тендери на проектування багатьох важливих міських проектів, непрозорим чином вносяться зміни, що нівелюють основну цінність таких ініціатив, а бюджет міста на розвиток і ремонт вулиць щороку закатується в асфальт за проектами 1980-х років, які якісно не оновлюються з тих часів.

Читайте також: Раз і назавжди: чому Києву варто позбутися більшості підземних переходів

Фото: Тарас Кайдан

Після короткого виступу активісти самостійно намалювали на проїжджій частині «зебру» та повісили паперові дорожні знаки, що позначають наземний пішохідний перехід. На акції також були присутні представники «Київавтодору», які запевнили організаторів, що офіційний перехід на цій ділянці Пушкінської облаштують, і надалі наради щодо реконструкцій вулиць будуть проводитись за участі представників громадськості на етапі формування технічного завдання, тобто ще до початку проектування об’єктів.

Фото: Тарас Кайдан

Організаторами акції є співдружність громадських організацій, які виступають за розвиток міста та реалізацію політики доступності та безбар`єрності в місті: U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»), ініціатива Доступно.UA, ініціатива Urban initiatives crew, ГО Рада з Урбаністики Києва, ініціатива «Київ дружній до Батьків, ГО «Велодень – Київ», ВНГО «Фундація регіональних ініціатив», ГО «Квартал-Пушкінська», ГО «Київ. Стратегія 2025».

Нагадаємо, кілька років тому схожу акцію проводили за облаштування наземного переходу на Бессарабській площі. Також два роки тому облаштували перший наземний перехід через Хрещатик.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button