Glovo почала страхувати життя і здоров’я своїх кур’єрів
Застраховано більш як 10 тисяч кур’єрів, запевняють у компанії.
Застраховано більш як 10 тисяч кур’єрів, запевняють у компанії.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Служба доставки їжі Glovo застрахувала життя і здоров’я більш як 10 тисяч кур’єрів, підключених до платформи в Україні, повідомляє AIN.UA з посиланням на пресреліз компанії.
«Це унікальний випадок, коли компанія страхує не тільки співпрацівників офісу, але й підключених до сервісу кур’єрів», – зазначили у Glovo.
Кур’єри зможуть отримати грошову виплату в разі нещасного випадку, який стався під час виконання доставки для Glovo. Але кур’єр не зможе отримати відшкодування, якщо не дотримувався правил дорожнього руху.
Для отримання відшкодування кур’єру потрібно повідомити страхову компанію протягом 30 хвилин після нещасного випадку, отримати в лікарні підтвердження діагнозу й опис лікування, надіслати необхідні документи.
Страхування покриває як незначні травми, так і летальні випадки. Розмір виплат може досягати 150 тисяч гривень. Страховку надає компанія УНІКА.
Наприкінці липня кур’єри у Києві влаштували кілька акцій протесту проти умов праці. Зазначимо, йшлося не лише про соціальні гарантії, але й про нові нормативи, запроваджені сервісом.
Подібні протести проти системи, за якою фунціонують сервіси доставки їжі, проходять у різних містах світу. Нещодавно суд у Буенос-Айресі вирішив призупинити діяльність таких сервісів після нещасного випадку з кур’єром.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті