Мережа Orange Club Outlet міняє вогнегасник на футболку Diesel
Команда аутлетів брендового одягу запустила нову рекламну кампанію «ВОГОНЬ».
Команда аутлетів брендового одягу запустила нову рекламну кампанію «ВОГОНЬ».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В магазинах з’явиться спеціальна упаковка для покупок – термостійкі пакети з наліпкою CAUTION! HOT!. Усі працівники носитимуть фірмові червоні пов’язки чергових, щоб стежити за пожежною безпекою. Також облаштують спеціальні фотозони з вогнегасниками для знімків в соціальних мережах.
«Orange Club Outlet турбується не тільки про своїх клієнтів, а й про всіх відвідувачів торговельних центрів, де розміщені магазини мережі: за безпекою ТЦ стежитимуть спеціальні пожежники-промоутери» – зазначають представники мережі.
Маркетинг-директор мережі Марія Розпутна: «Запускаючи рекламну кампанію мережі аутлетів, ми змінюємо ставлення до розуміння роботи такого типу магазинів і особливостей їхнього товару. Аутлети за шаблоном – це доступно і якісно, а у нас все це ще й вогняно, запально і весело. Наші магазини розміщені в топових торговельних центрах: ТЦ GORODOK GALLERY, ТЦ ACADEM CITY, ТРЦ РайON, БЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ, ТЦ ПАРАЛЕЛЬ, МАРКЕТ Молл “Даринок”, ТРЦ “ТЕРМІНАЛ”. Кожен клієнт у нас може обрати для себе круту річ. На підтримку рекламної кампанії ми проведемо ряд активностей в магазинах, а також – серію вечірок ZVZ, які пройдуть під нашим слоганом “НОВЕ завезення в ORANGE CLUB OUTLET – це ВОГОНЬ”. В Orange Club – вогняні ціни, вогняні люди, вогняні бренди і, звичайно, ж вогненні – вечірки. Тому Orange Club – це ВОГОНЬ».
Віталій Грушецький, арт-директор агентства PATSANY: «Коли ми, спостерігаючи за клієнтами Orange Club, шукали емоцію, яку вони відчувають приміряючи новий лук від брендів Scotch&Soda, H&M і COS – стало зрозуміло, що це вогонь, який і ліг в основу рекламної кампанії. Вогонь дуже красивий і в той же час небезпечний, тому у всіх візуальних елементах ми, з одного боку, попереджаємо про цю небезпеку, а з іншого – запрошуємо згасити разом з нами, десятками вогнегасників розставлених по залах всій мережі Orange Club Outlet».
Діма Яцина, креативний директор агентства PATSANY: «Головним завданням агентства була виразність рекламної кампанії та її яскравість, незвичайність, вогняність! На простій ідеї з легкою нотою абсурду, ми хотіли показати, що луки в Orange club дуже гарячі, навіть небезпечно гарячі. Ми навіть речі, продані в Orange будемо упаковувати в фольговані пакети з позначкою: «Caution, hot!!!». Щоб ніхто не обпікся об новий осінній лук. Заходьте до нас погрітися біля вогню, набрати класних COSівских футболок і потусити».
Паралельно з рекламною кампанією було поставлено завдання створити асоціацію, що Orange Club – це міні-фестиваль для своїх. Передати атмосферу сходу сонця, літа, любові, легкості, веселощів, затишку і розуміння, якісного сервісу. Здійснюючи покупки, відвідувачі відпочивають та спілкуються.
Перша вечірка стартує 20 вересня в Orange Club Outlet в ТЦ «GORODOK GALLERY», проспект Степана Бандери, 23.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті