Мережа Orange Club Outlet міняє вогнегасник на футболку Diesel
Команда аутлетів брендового одягу запустила нову рекламну кампанію «ВОГОНЬ».
Команда аутлетів брендового одягу запустила нову рекламну кампанію «ВОГОНЬ».
В магазинах з’явиться спеціальна упаковка для покупок – термостійкі пакети з наліпкою CAUTION! HOT!. Усі працівники носитимуть фірмові червоні пов’язки чергових, щоб стежити за пожежною безпекою. Також облаштують спеціальні фотозони з вогнегасниками для знімків в соціальних мережах.
«Orange Club Outlet турбується не тільки про своїх клієнтів, а й про всіх відвідувачів торговельних центрів, де розміщені магазини мережі: за безпекою ТЦ стежитимуть спеціальні пожежники-промоутери» – зазначають представники мережі.
Маркетинг-директор мережі Марія Розпутна: «Запускаючи рекламну кампанію мережі аутлетів, ми змінюємо ставлення до розуміння роботи такого типу магазинів і особливостей їхнього товару. Аутлети за шаблоном – це доступно і якісно, а у нас все це ще й вогняно, запально і весело. Наші магазини розміщені в топових торговельних центрах: ТЦ GORODOK GALLERY, ТЦ ACADEM CITY, ТРЦ РайON, БЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ, ТЦ ПАРАЛЕЛЬ, МАРКЕТ Молл “Даринок”, ТРЦ “ТЕРМІНАЛ”. Кожен клієнт у нас може обрати для себе круту річ. На підтримку рекламної кампанії ми проведемо ряд активностей в магазинах, а також – серію вечірок ZVZ, які пройдуть під нашим слоганом “НОВЕ завезення в ORANGE CLUB OUTLET – це ВОГОНЬ”. В Orange Club – вогняні ціни, вогняні люди, вогняні бренди і, звичайно, ж вогненні – вечірки. Тому Orange Club – це ВОГОНЬ».
Віталій Грушецький, арт-директор агентства PATSANY: «Коли ми, спостерігаючи за клієнтами Orange Club, шукали емоцію, яку вони відчувають приміряючи новий лук від брендів Scotch&Soda, H&M і COS – стало зрозуміло, що це вогонь, який і ліг в основу рекламної кампанії. Вогонь дуже красивий і в той же час небезпечний, тому у всіх візуальних елементах ми, з одного боку, попереджаємо про цю небезпеку, а з іншого – запрошуємо згасити разом з нами, десятками вогнегасників розставлених по залах всій мережі Orange Club Outlet».
Діма Яцина, креативний директор агентства PATSANY: «Головним завданням агентства була виразність рекламної кампанії та її яскравість, незвичайність, вогняність! На простій ідеї з легкою нотою абсурду, ми хотіли показати, що луки в Orange club дуже гарячі, навіть небезпечно гарячі. Ми навіть речі, продані в Orange будемо упаковувати в фольговані пакети з позначкою: «Caution, hot!!!». Щоб ніхто не обпікся об новий осінній лук. Заходьте до нас погрітися біля вогню, набрати класних COSівских футболок і потусити».
Паралельно з рекламною кампанією було поставлено завдання створити асоціацію, що Orange Club – це міні-фестиваль для своїх. Передати атмосферу сходу сонця, літа, любові, легкості, веселощів, затишку і розуміння, якісного сервісу. Здійснюючи покупки, відвідувачі відпочивають та спілкуються.
Перша вечірка стартує 20 вересня в Orange Club Outlet в ТЦ «GORODOK GALLERY», проспект Степана Бандери, 23.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті