Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: FlixBus

Компанія FlixBus, яка у червні вийшла на український ринок, планує використовувати для пасажирських перевезень водневі автобуси. Про це йдеться у спільному пресрелізі FlixBus та її партнера – німецької компанії Freudenberg.

«Після успішного запуску трьох міжміських електробусів ми хочемо запустити перші міжміські автобуси з водневими паливними елементами», – повідомив керівний директор FlixBus Фабіан Штенґер.

Воднева система складається з цистерн зі зрідженим воднем, паливного елементу та літій-іонних батарей. Водень потрапляє до паливного елементу, щоб виробити енергію, яка накопичується в батареї. Така система не здійснює шкідливих викидів в атмосферу, виділяючи лише тепло й воду.

Freudenberg постачатиме всю систему, включно з батареєю, паливними елементами та іншими компонентами.

Зображення: Freudenberg Sealing Technologies

FlixBus розраховує, що автобуси на водні зможуть долати принаймні 500 кілометрів на одній заправці. Час заправки має займати не більш як 20 хвилин. Швидкість та прискорення водневих автобусів не повинно поступатися транспорту на дизельному паливі.

Гібридними системами на електробатареї та водневих паливних елементах на першому етапі планують обладнати 30 автобусів.

Наразі FlixBus запустила електробуси на маршрути в Німеччині та Франції.

Нагадаємо, у червні відбулося випробування першого у Великій Британії прототипу водневої електрички. А в Німеччині зараз курсують два водневих поїзди, які запустили наприкінці 2018 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button