Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Віталій Кличко заявив, що швидкісний трамвай на Борщагівці відновлять до першого жовтня. За словами мера, аби якнайшвидше закінчити ремонт центральної смуги і запустити трамвай, дорожники працюють майже цілодобово.

Цього тижня планують демонтувати два тимчасові трамвайні переїзди і з’єднати трамвайне полотно  в межах шляхопроводу з трамвайним шляхом поза ним.

«Трамвай заплановано пустити 28 числа поточного місяця. На даний момент проводиться нанесення гідроізоляції Bridgemaster дуже якісної, проводяться роботи по монтажу електропостачання трамваїв, доливка бетону до контраварійного бордюру і всі підготовчі роботи, які потрібні для того, щоб скоріше запустити трамвай», – коментує один із працівників на шляхопроводі.

Загалом триває завершальний етап ремонту п’яти станцій швидкісного трамваю Борщагівської гілки, які обіцяють зробити сучасними і комфортними.

На Борщагівському шляхопроводі не було капітального ремонту з моменту здачі в експлуатацію у 1967 році. До початку ремонтних робіт шляхопровід був в аварійному стані. Як стверджує мер, «фахівцям за кілька місяців довелося фактично будувати новий шляхопровід».

Минулого тижня на Борщагівському шляхопроводі  відновили рух автотранспорту – запрацювали одна смуга в напрямку центру і дві смуги, які ведуть із центру.

Нагадаємо також, що на капітальний ремонт розв’язки, який загалом триватиме два роки, витратять 443 мільйони гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button