Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 305 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олександр Пабат

Вранці другого жовтня на Борщагівці зійшов із рейок вагон швидкісного трамваю №1. Це сталося за кілька днів після завершення реконструкції трамвайних шляхів, що тривала три місяці.

Як повідомляють мешканці Борщагівки, аварія сталася між зупинками Бульвар Кольцова и Генерала Потапова.

З цього приводу ексдепутат Київради Олександр Пабат оприлюднив відповідь КМДА на його червневе депутатське звернення. З документу випливає, що реконструкція трамвайної лінії на Борщагівці відновиться і триватиме до грудня 2022 року.

З кінця червня жителі Борщагівки потерпали одночасно від ремонту Шулявського шляхопроводу, Борщагівського шляхопроводу та реконструкції швидкісного трамваю. Рух трамваїв №1 та №3 відновили 30 вересня. 21 вересня після ремонту відкрили Борщагівський шляхопровід.

Сьогодні цитує користувача Facebook Василя Михальчука, який скаржиться на низку недоліків реконструкції. Зокрема, за його словами, на маршруті трамваю №1 немає валідаторів для зчитування е-квитка. Також не працює автомат для поповнення KyivSmartCard на «Польовій».

Фото: Василий Михальчук

«Станція “Площа Перемоги” відремонтована жахливо – всюди бруд, ліфти не працюють. На платформах досі укладають плитку», – додає він.

Нагадаємо, днями Uber Shuttle запустив новий рейс від Південної Борщагівки до вулиці Еспланадна в центрі міста.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button