Гендиректор ВДНГ застерігає від його приватизації
В разі приватизації новий власник, радше за все, забудує територію житловою та торгівельною нерухомістю, вважає Євген Мушкін.
В разі приватизації новий власник, радше за все, забудує територію житловою та торгівельною нерухомістю, вважає Євген Мушкін.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/vdngkyiv
Один приватний власник не зможе керувати ВДНГ, зберігаючи культурні, освітні та інші громадські функції простору, – це має робити держава, вважає гендиректор Виставкового центру Євген Мушкін. Про це він пише у статті для УП.Життя.
Другого жовня Верховна Рада проголосувала за законопроєкт 1054-1, який скасовує перелік об’єктів державної власності, які не підлягають приватизації.
Перелік включає ВДНГ, Палац Спорту, стадіон «Олімпійський», «Тарілку» на Либідській, Льодовий стадіон та ще кількасот об’єктів. Відтепер заборона на їх приватизацію не дійсна й будь-який із них може бути виставлений на продаж.
Втім, на думку Мушкіна, ВДНГ може підпадати під дію іншого закону – «Про приватизацію державного та комунального майна». Він забороняє приватизувати об’єкти, які «забезпечують задоволення відповідних потреб суспільства, які не можуть бути повністю задоволені» приватними підприємствами.
У будь-якому разі гендиректор Експоцентру не вірить у те, що одна приватна організація зможе реалізувати Концепцію розвитку ВДНГ на 40 років, яка передбачає організацію виставок, фестивалів, ярмарок, освітніх просторів, мистецьких подій, спортивних заходів, дозвілля тощо.
«Якщо ж приватизація ВДНГ відбудеться, хто б не став новим власником, він буде максимізувати прибуток. А найбільш ефективним використанням такої території міста Києва для бізнесу, на жаль, стане забудова житловою та торгівельною нерухомістю, що аж ніяк не відповідатиме смислам і стратегії цього величного місця», – вважає Мушкін.
Наразі стратегія ВДНГ полягає в тому, що об’єктом площею 287 гектарів керує держава – «архітектор і диригент розвитку», залучаючи окремі бізнеси, які спеціалізуються на тій чи іншій сфері. Окремі приватні організації займаються льодовою ареною, басейном, сферичним кінотеатром, коворкінгом, громадським харчуванням, розважальними майданчиками тощо.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті