Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба КМДА

У компанії Uber стверджують, що у дослідженні журналістів «Чесно» про роботу сервісу Shuttle у Києві містяться неточності.

Кожен транспортний засіб, що працює з Uber Shuttle, має ліцензію на перевезення автобусами, і ці ліцензії видаються операторам автопарків, а не Uber, заявляє Георгій Соколянський, голова з розвитку Uber у Центральній та Східній Європі.

За його словами, Uber перевіряє наявність ліцензії, використовуючи державну онлайн-базу даних.

Також в Uber запевняють, що перевіряють наявність водійського посвідчення категорії D у кожного водія чи водійки.

На закид щодо можливої понаднормової роботи водіїв Соколянський відповів, що платформа Uber не наймає водіїв і не контролює їхній робочий час. Відомо, що графік роботи «шатлів» – з 7:00 до 21:00, що складає 14 годин на день.

«Але з міркувань безпеки ми обмежуємо щоденні години роботи водія до 12. Таким чином, кожен водій має мінімум дві години відпочинку», – стверджує керівник Uber.

Соколянський наголосив, що специфіка Uber Shuttle не відображена в поточному регулюванні.

Нагадаємо, у дослідженні громадського руху «Чесно» йдеться про відсутність ліцензій автобусів, що працюють на платформі Uber Shuttle. Також журналісти провели експеримент, під час якого водій підібрав пасажира, порушивши правила, а також не мав при собі посвідчення категорії D.

За п’ять місяців роботи сервіс Shuttle райдшерингової компанії Uber запустив дев’ять маршрутів у Києві. А нещодавно почав працювати десятий маршрут – з Троєщини на Солом’янку.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button