Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Національний орган стандартизації «УкрНДНЦ» затвердив державні стандарти з велоінфраструктури, розроблені на замовлення Асоціації велосипедистів Києва.

Вони набудуть чинності першого жовтня 2020 року.

Велосипедні ДСТУ містять положення про проєктування, будівництво й експлуатацію велоінфраструктури.

Загалом цей документ стандартизує будівництво велоінфраструктури всюди, що у перспективі дозволить збудувати уніфіковану систему велошляхів. Як зазначають в Асоціації, без єдиних ДСТУ кожне місто проєктує велоінфраструктуру по-різному.

В АВК також нагадують, що першого вересня 2018 року набули чинності нові державні будівельні норми, які містять вимоги щодо будівництва велоінфраструктури.

Згідно з нещодавнім опитуванням, три чверті українців (76%) вміють їздити на велосипеді, але лише 42% мають власний велотранспорт.

Дивіться фото: У Бельгії побудували велосипедний міст поміж кронами дерев

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button