У Сінгапурі заборонили їздити на електросамокатах тротуарами після того, як там збили жінку
За порушення встановили штраф, еквівалентний 36,5 тисячі гривень.
За порушення встановили штраф, еквівалентний 36,5 тисячі гривень.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Сінгапурі заборонили їзду на електросамокатах тротуарами після низки травматичних випадків, повідомляє Bloomberg.
З п’ятого листопада водію самоката, який заїде на пішохідну частину, загрожуватиме штраф розміром у дві тисячі сінгапурських доларів (36,5 тисячі гривень) або тримісячне ув’язнення. Або й те, й інше покарання разом.
Такі засоби, як електросамокати, набули значної популярності в Сінгапурі, адже мати тут автомобіль надто дорого. Наприклад, вартість звичайної Toyota Prius сягає 100 тисяч доларів, вже не кажучи про витрати на паркування.
Водночас поширення електроскутерів стало призводити до численних зіткнень із пішоходами. Дійшло до того, що у вересні від зіткнення з 20-річним водієм самоката впала в кому й померла 65-річна жінка.
Заборона на пересування електросамокатів автомобільними дорогами вже діє у Сінгапурі. Відтепер цей транспортний засіб витіснили лише на велосипедні доріжки.
Компанія Beam Mobility, яка облаштувала в Азії мережу шерингу електросамокатів, розкритикувала такий крок, заявивши, що місто не пропонує водіям скутерів рівноцінної альтернативи.
Наразі мережа веломаршрутів у Сінгапурі складає 440 кілометрів. Муніципалітет планує розширити її до 740 кілометрів до 2025 року.
Нагадаємо, нещодавно у Львові сталася аварія за участі електросамоката. Як виявилося, це перший такий прецедент, і поліція зіткнулася з труднощами, визначаючи юридичний статус власника самоката.
Читайте також: Каліфорнійські урбаністи: проблему буму гіробордів та електросамокатів вирішать вулиці для всіх
Нещодавно пересування електросамокатом унормували у Польщі. Водіїв електросамокату прирівняли до велосипедистів, тож їм необхідно буде користуватися велосмугами.
У Франції рух електричних самокатів, моноколіс та гіроскутерів також дозволено лише на велодоріжках та на невеликих дорогах, на яких швидкість обмежено 50 км/год. Швидкість самоката не має перевищувати 25 км/год.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті