У київському метро відбувся черговий збій роботи системи е-квитка
Пасажирів попросили користуватись іншими видами оплати.
Пасажирів попросили користуватись іншими видами оплати.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Сьогодні, восьмого листопада, система електронного квитка в метрополітені знову дала збій повідомляє Київський метрополітен. Пасажирів попросили користуватись іншими видами оплати. Утім, представники КП ГІОЦ упродовж години полагодили систему.
Попередній збій системи відбувся 29 серпня 2019 року.
Пасажири в коментарях до повідомлення метрополітену про неполадки заявляють, що у разі несправності системи їх мають пропускати безкоштовно.
Нагадаємо, що фінальне тестування електронного квитка почнуть наприкінці січня 2020 року. Остаточно впровадити його обіцяють у квітні 2020 року. Раніше у КМДА планували повністю перейти на е-квиток 31 жовтня. Передбачалося остаточне вилучення з обігу жетонів метро та талонів у наземному транспорті. Але за два тижні до заявленої дати переходу на е-квиток у КМДА заявили про відтермінування через «невирішені проблеми поїздок для пільгових категорій пасажирів».
Тестувати електронний квитоку Києві розпочали першого листопада 2018 року. Закон про можливість запровадження єдиного електронного квитка у громадському транспорті Верховна Рада ухвалила на початку 2016 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті