У київському метро відбувся черговий збій роботи системи е-квитка
Пасажирів попросили користуватись іншими видами оплати.
Пасажирів попросили користуватись іншими видами оплати.
Фото: Київський метрополітен
Сьогодні, восьмого листопада, система електронного квитка в метрополітені знову дала збій повідомляє Київський метрополітен. Пасажирів попросили користуватись іншими видами оплати. Утім, представники КП ГІОЦ упродовж години полагодили систему.
Попередній збій системи відбувся 29 серпня 2019 року.
Пасажири в коментарях до повідомлення метрополітену про неполадки заявляють, що у разі несправності системи їх мають пропускати безкоштовно.
Нагадаємо, що фінальне тестування електронного квитка почнуть наприкінці січня 2020 року. Остаточно впровадити його обіцяють у квітні 2020 року. Раніше у КМДА планували повністю перейти на е-квиток 31 жовтня. Передбачалося остаточне вилучення з обігу жетонів метро та талонів у наземному транспорті. Але за два тижні до заявленої дати переходу на е-квиток у КМДА заявили про відтермінування через «невирішені проблеми поїздок для пільгових категорій пасажирів».
Тестувати електронний квитоку Києві розпочали першого листопада 2018 року. Закон про можливість запровадження єдиного електронного квитка у громадському транспорті Верховна Рада ухвалила на початку 2016 року.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті