Uber відкрив масив даних про швидкість переміщення автомобілів у Києві (мапа)
Як виявилося, у центр краще взагалі не заїдждати на машині, навіть поза години пік.
Як виявилося, у центр краще взагалі не заїдждати на машині, навіть поза години пік.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія Uber відкрила масив даних про переміщення автомобілів, зареєстрованих на платформі, повідомляє GeoDesign.
Під час кожної поїздки автомобіля Uber генеруються дані про час та швидкість його руху. Аналітики компанії GeoDesign обробили ці дані, прив’язали до карти та візуалізували. Синім позначено відрізки доріг, де швидкість перевищує 70 км/год, червоним – менше 30 км/год.
Як виявилося, доволі високі швидкості руху – на набережній Дніпра (але лише до Подолу), на проспекті Перемоги (крім розв’язки), проспекті Бажана (до Південного мосту). Також добре справляється з трафіком частина бульвару Дружби Народів від Либідської до бульвару Лесі Українки.
Натомість Окружною дорогою, особливо в районі Борщагівки, можна швидко проїхати лише ввечері. Як зазначають аналітики, дається взнаки щільна забудова приміської зони.
«У центр краще взагалі не заїздити на машині, навіть поза години пік», – коментують автори мапи.
Ці дослідження вважають ключем до погодинних даних про інтенсивність руху в місті – кількість автомобілів, що проїжджають.
Зокрема, такі дані можуть бути корисними для великих супермаркетів, АЗС, ресторанів та інших закладів, що орієнтуються на локації з хорошим потоком автомобілей. Бізнеси зі службою доставки можуть використовувати мапу для побудови оптимальної мережі виробництв і складів.
Нагадаємо, за відсутності вимірювання трафіку КМДА аналізуватиме ситуацію на основі даних компанії TomTom. Зазначимо, що за даними цієї компанії, торік Київ піднявся на 13-те місце у світі за щільністю трафіку.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті