Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23507 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Скріншот із відео Liga.net

Радник мера Максим Бахматов вважає, що трафік у Києві погіршується та, водночас, за керівництва Віталія Кличка покращилася ситуація з транспортом. Про це він заявив в інтерв’ю Liga.net.

«Об’єктивно, транспорт за Кличка покращився. Трафік за Кличка погіршився. Це показують цифри», – заявив Бахматов, одночасно визнавши, що у столиці досі не проводили вимірювання трафіку.

Так, на думку радника, якість перевезень можна оцінити на сімку за десятибальною шкалою. До досягнень у питанні транспорта він зарахував оновлення рухомого складу, його якість, рух та електронний квиток (запуск якого, як відомо, відклали на наступний рік).

За його даними, у Києві щодня на маршрут виїжджає 1300 одиниць наземного комунального транспорту. Цьогоріч місто отримало 13 тролейбусів, очікується сім автобусів. Водночас з експлуатації вивели 33 тролейбуси та 69 автобусів.

Щодо трафіка, то Бахматов вважає, що він погіршився через ремонти ключових магістралей: Південного мосту, Шулявського мосту, кільцевої дороги тощо.

Також зростає загальна кількість автомобілів і стає більше «блях» (вочевидь, маються на увазі автомобілі з єврономерами). Бахматов припускає, що продажі нових автомобілів у Києві виросли на 200% (Укравтопром наводить дані щодо України в цілому: за рік продажі нових автівок зросли на 5%).

За його словами, близько 15-20% проблем із трафіком генерує транзитний транспорт. Найближчим часом у Києві обіцяють заборонити рух вантажівок із сьомої ранку до восьмої вечора. Сподіваються, що це покращить трафік на 3-7%.

Серед інших заходів, на думку Бахматова, слід обмежити в’їзд приватних автомобілів до центру міста. «Їздити до центру на машині має бути платно, дорого і боляче», – заявив він.

За відсутності вимірювання трафіку, КМДА аналізуватиме ситуацію на основі даних компанії TomTom, каже радник Кличка. Зазначимо, що за даними цієї компанії, торік Київ піднявся на 13-те місце у світі за щільністю трафіку.

Нагадаємо, наприкінці жовтня Бахматов створив координаційну групу з покращення трафіку в Києві.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button