Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23648 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukrzaliznytsia

Центральний залізничний вокзал Києва завершив минулий рік зі збитками понад 50 мільйонів гривень. Про це повідомив член Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури, депутат Олександр Скічко.

«У це складно повірити, якщо подивитися на пасажиропотік, кількість реклами і нерухомості, яка здається в оренду», – дивується він.

За словами депутата, оренда площі на вокзалі становить 300 гривень за квадратний метр. У Києві оренда аналогічних торговельних площ починається від 800 гривень. За словами Скічка, умови оренди на вокзалі невдовзі мають переглянути.

Члени комітету також оглянули приміський вокзал і проїхалися в електричці Київ-Фастів.

«Сказати, що вона перебуває в “убитому” стані – це не сказати нічого. Люди жалілися на те, що в поїздах брудно, холодно, двері у вагонах не зачиняються… Додаткових поїздів не дають, графік незручний, вагонів тільки шість і в них постійна давка», – розповів Скічко.

За його словами, Укрзалізниця не інвестує у рухомий склад і не ремонтує поїзди. Раніше в Укрзалізниці анонсували проєкт Kyiv Citу Express, який передбачає модернізацію прміських електричок і включення в мережу міської електрички.

Члени Комітету Верховної Ради з питань транспорту в електричці Київ-Фастів. Фото: Олександр Скічко

Умови праці робітників локомотивно-ремонтного депо у Фастові депутат порівняв із концтабором: «Холодно, старе обладнання, зарплата токаря 3-го розряду – 5000 гривень». Він нагадав, що при цьому на зарплати 200 керівникам Укрзалізниці щороку йде 600 мільйонів гривень – в середньому 250 тисяч гривень в місяць на кожного.

Збитки діяльності всіх вокзалів філії «Пасажирська компанія» Укрзалізниці за 2018 рік склали 405 мільйонів гривень.

Нагадаємо, Укрзалізниця заявляла, що до кінця 2019 року створить «Вокзальну компанію» за моделлю німецької Deutsche Bahn. На її баланс переведуть усі вокзали.

Також в Укрзалізниці планували переробити зонування Центрального залізничного вокзалу в Києві, утричі збільшивши кількість площ під комерцію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button