В київському метро величезні черги. Не працювало одразу декілька способів оплати. Що відбувається?
Прес-служба метрополітену заявляє, що система оплати вийшла з ладу через перенавантаження і обіцяє запустити резервну мережу е-квитка.
Прес-служба метрополітену заявляє, що система оплати вийшла з ладу через перенавантаження і обіцяє запустити резервну мережу е-квитка.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
16 грудня перед входом до багатьох станцій київського метрополітену утворилися черги. На кількох станціях, зокрема на станції «Площа Льва Толстого» можливість оплати проїзду банківською карткою була недоступною. На багатьох інших – власникам Kyiv Smart Card i Картки Киянина доводилося купувати жетони в касі, через це почали утворюватися довгі черги.
На деяких станціях, зі слів пасажирів, зокрема на «Житомирській», «Печерській», «Ареснальній», «Лівобережній» власників карток пропускали безкоштовно. Натомість на станції «Політехнічний інститут» безкоштовно – тільки за Карткою Киянина, а власників е-квитка направляли в касу за жетонами. Користувачі метро скаржаться в на сторінці Київського метрополітену у Фейсбуці на грубу поведінку працівників служби громадського транспорту.
«Зараз фахівці метрополітену та КП “ГІОЦ” (оператора системи е-квитка) детально вивчають випадок та розробляють механізми недопущення подібних збоїв у роботі», – пояснила прес-служба Київського метрополітену на своїй сторінці, – «За попередніми даними через перенавантаження вийшло з ладу обладнання підземки. Найближчим часом оператор системи е-квитка КП “ГІОЦ” запустить резервну мережу. Спеціалісти вирішують технічні, організаційні та юридичні питання для того щоб подібна #зрада більше не повторилася».
Крім того, під час користування е-квитком трапляються випадки, коли на турнікеті з’являється повідомлення про «відсутній зв’язок із сервером», користувач не може пройти через турнікет, але поїздка зникає. Працівники київського метрополітену у цьому разі та в інших випадках некоретної роботи е-квитка, KyivSmartCard та Картка киянина радять «зателефонувати на гарячу лінію оператора КП “ГІОЦ” 044-366 55 55 або зайти на сайт оператора та скористатися телеграм-ботом оператора, або звернутися на фб-сторінку KyivSmardCard та залишити повідомлення».
Якщо некоректно спрацювала чи зламалась картка метро, то потрібно звернутися до сервісного центру на станціях «Майдан Незалежності», «Дорогожичі», «Дарниця», «Політехнічний інститут», «Почайна» та «Хрещатик». Сервісні центри працюють з 8:00 до 19:00 без вихідних із технічною перервою з 12:00 до 12:30.
У разі, якщо некоректно спрацювала безконтактна банківська картка, то потрібно залишити інформацію за лінком, вказавши перші та останні чотири цифри номеру картки, власника, станцію та час, коли стався випадок.
Збої в роботі системи е-квитка неодноразово відбувалися раніше.
Нагадаємо, що на впровадження е-квитка з 2016 року вже витратили близько 800 млн гривень. При цьому е-квиток досі працює у тестовому режимі, що передбачає залучення нових коштів для його повного впровадження.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті