У київському метро відбувся черговий збій роботи системи е-квитка
Пасажирів попросили користуватись іншими видами оплати.
Пасажирів попросили користуватись іншими видами оплати.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Сьогодні, восьмого листопада, система електронного квитка в метрополітені знову дала збій повідомляє Київський метрополітен. Пасажирів попросили користуватись іншими видами оплати. Утім, представники КП ГІОЦ упродовж години полагодили систему.
Попередній збій системи відбувся 29 серпня 2019 року.
Пасажири в коментарях до повідомлення метрополітену про неполадки заявляють, що у разі несправності системи їх мають пропускати безкоштовно.
Нагадаємо, що фінальне тестування електронного квитка почнуть наприкінці січня 2020 року. Остаточно впровадити його обіцяють у квітні 2020 року. Раніше у КМДА планували повністю перейти на е-квиток 31 жовтня. Передбачалося остаточне вилучення з обігу жетонів метро та талонів у наземному транспорті. Але за два тижні до заявленої дати переходу на е-квиток у КМДА заявили про відтермінування через «невирішені проблеми поїздок для пільгових категорій пасажирів».
Тестувати електронний квитоку Києві розпочали першого листопада 2018 року. Закон про можливість запровадження єдиного електронного квитка у громадському транспорті Верховна Рада ухвалила на початку 2016 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті