В Одесі хочуть перепланувати Французький бульвар, збільшивши кількість смуг на дорозі
Проєкт мало враховує потреби пішоходів і пасажирів громадського транспорту.
Проєкт мало враховує потреби пішоходів і пасажирів громадського транспорту.
Французький бульвар до змін. Фото: Konstantin Emelyanov / Facebook
Міська влада Одеси оприлюднила заплановані зміни на Французькому бульварі. Проєкт виглядає досить автомобілецентричним і мало враховує потреби пішоходів і користувачів громадського транспорту.
Окрему смугу руху трамвая у новому плані прибрали, а це означає, що трамваї стоятимуть у заторах у годину-пік. Збільшення кількості смуг автотранспорту зробить вулицю більш шумною, а повітря менш чистим.
Крім того, пішоходна зона розташовуватиметься досить близько до дороги, а це зменшує загальну безпеку руху.
Візуалізація змін, запропонована одеською мерією. Фото: Konstantin Emelyanov / Facebook
«Одразу видно, що проєктують виключно для однієї групи користувачів: автомобілістів, а якщо копати глибше – нових автомобілістів, які стали причиною поганого міського планування територій, намагаючись при цьому вирішити проблему водовідвення», – прокоментував проєкт зміни профілю бульвару урбаніст Костянтин Ємельянов.
Альтернативний проєкт перепланування Французького бульвару. Фото: Konstantin Emelyanov / Facebook
Урбаніст Костянтин Ємельянов опублікував альтернативну версію перепланування бульвару, де «є змога фізично розірвати Французький бульвар, унеможлививши функцію транзиту власного транспорту».
Як відомо, розширення дороги не призводить до полегшення руху автомобілістів у місті.
«Транспорт, як вода, заповнить будь-яку ємність по вінця. Завдання планувальника – чітко розставити пріоритети і визначити необхідний об’єм. Що ми матимемо в результаті такого проєкту: погіршення екології, комфортності простору щодо всіх користувачів і звісно ж затори. Тобто автомобілісти не отримають нічого, крім розчарування», – пояснює урбаніст.
Альтернативний проєкт перепланування Французького бульвару. Фото: Konstantin Emelyanov / Facebook
Читайте також: Розширення доріг не зменшує затори: спростовуємо 12 міфів про автомобілізм
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті