Що ремонтуватимуть у Києві у 2020 році?
Капітальний ремонт очікує Пейзажну алею, Софіївську і Театральну площі, а реконструкція мосту Патона все ще під питанням.
Капітальний ремонт очікує Пейзажну алею, Софіївську і Театральну площі, а реконструкція мосту Патона все ще під питанням.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Генеральний директор КК «Київавтодор» Олександр Густєлєв розповів про плани капітального ремонту вулиць і шляхопроводів Києва, повідомляє «Вечірній Київ».
Капітальний ремонт обіцяють зробити на Пейзажній алеї, Софіївській і Театральній площах. На Пейзажній алеї планують замінити дорожнє покриття, освітлення, зробити підсвітку скульптур, підсилити підпірну стіну, а також облаштувати оглядові майданчики та сходи в зелену зону.
Деталі ремонту на Софійської площі не оприлюднюють, оскільки наразі тривають перемовини з Міністерством культури та керівництвом Софійського заповідника щодо деяких пунктів проєкту. Роботи розпочнуть у теплий період року, якщо всі інстанції «знайдуть спільну мову».
На Театральній площі спочатку суміжні роботи спочатку проведе Національна опера України. Під площею розташовані підземні приміщення театру, які негайно потрібно ремонтувати.
«Нещодавно з керівником театру Петром Чуприною узгоджено графік виконання робіт. Спочатку піднімемо покриття площі. У підземних приміщеннях проведуть капремонт, через відкриті частини завантажать обладнання для театру. Після цього ми зробимо нове покриття площі, нові сходи, освітлення», – пояснив Густєлєв.
Київавтодор є також замовником робіт із реконструкції мосту Патона, термін експлуатації якого наразі закінчився. Густєлєв нагадав про неможливість реконструкції мосту через статус пам’ятки архітектури.
«На жаль, згідно з ДБН, у рамках реставрації ми не зможемо виконувати відновлювальні роботи на прогонових спорудах. Аби не втрачати часу, у 2020 році проведемо повне обстеження мосту із залученням вчених НАНУ та Інституту ім. Патона, щоб з’ясувати стан прогонової споруди і можливість заміни певних елементів. Роботи із заміни можливо проводити за часткового обмеження руху. Майбутня реконструкція мосту і передбачає поетапне проведення робіт на кожній з половин мосту», – прокоментував генеральний директор Київавтодору.
Також чиновник згадав про роботу над проєктом реконструкції Кирилівської вулиці.
«Тут потрібні дуже складні роботи, адже це одна з найдовших і важливих вулиць столиці, що поєднує декілька районів міста, по ній прокладено завантажену і популярну трамвайну лінію, яку треба привести до сучасних стандартів. До того ж вулиця щільно забудована з порушенням червоних ліній, що ускладнює проєктування, – наголосив Густєлєв. – Ми пропонуватимемо для реконструкції можливість інвестування або використати систему державно-приватного партнерства. Це потрібно, щоб залучати інвесторів й виконувати масштабні роботи, адже об’єкт дорогий і реконструкція за рахунок місцевого бюджету розтягнеться на довгі роки».
Повну реконструкцію Кирилівської вулиці обіцяють закінчити за два роки. Передбачають, що після цього транспортна ситуація на Подолі та Куренівці має покращитися.
У березні генеральний директор Київавтодору обіцяв продовжити реконструкцію проспекту Бандери. Минулого року там вже нанесли покриття двох нижніх шарів асфальтобетону. Тепер треба покласти верхній шар і з початком дорожньо-будівельного сезону «взятися за ділянку проспекту Бандери від Йорданського озера до вулиці Олени Теліги».
«Київавтодор також виконуватиме капітальний ремонт Броварського проспекту, проспектів Комарова та Героїв Сталінграда, розпочне капремонт вулиці Борщагівської, завершить роботи на Борщагівському шляхопроводі, та шляхопроводів на вулиці Богатирській на перетині з проспектами Оболонським та Бандери. Залежно від успіху перемовин щодо кредитів від ЄБРР, може розпочатися капітальний ремонт Мосту метро», – поділився планами Олександр Густєлєв.
Крім того, голова Київавтодору обіцяв розпочати будівництво нової дороги на вулиці Довбуша, що поєднає Алматинську вулицю з Броварським проспектом. Це має розвантажити трафік в районі ДВРЗ, та покращити безпеку руху, зокрема, забезпечити підвищені наземні пішохідні переходи, кольорову розмітку, антипаркувальні стовпчики, паркувальні кишені.
Найскладнішою реконструкцією року Густєлєв назвав реконструкцію Борщагівського шляхопроводу. Чиновник також запевнив, що міська влада готова до заметілі, а на дорогах використовуватимуть соляний розчин, який має забезпечити рух у разі ожеледиці.
Нагадаємо, що керівник «Київавтодору» Олександр Густєлєв подавався на посаду директора Департаменту транспортної інфраструктури і наразі претендує на посаду заступника Кличка.
Наприкінці грудня 2019 року Департамент транспортної інфраструктури КМДА очолив його заступник Валентин Осипов.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті