Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Nicola Tolin, Unsplash

Райдшерингова компанія Uber запровадила у Лас-Вегасі, США, опцію придбання квитків на міський автобус за допомогою власного мобільного застосунку, повідомляє The Verge.

Торік таку ж можливість отримали користувачі Uber у місті Денвер, штат Колорадо. Компанія інтегрувала у власну платформу розклади руху громадського транспорту в низці міст світу, таких як Бостон, Нью-Йорк, Сан-Франциско, Чикаго, Вашингтон, Делі, Лондон, Мехіко, Париж, Сідней, Сантьяго тощо. Але купляти автобусні квитки через застосунок Uber наразі можна лише у Денвері та Лас-Вегасі.

Автобусний квиток, придбаний через Uber, коштує так само, як і придбаний у будь-який інший спосіб. Опція поширюєтся не лише на разові квитки, але й на весь спектр абонементів. Придбані квитки доступні на телефоні навіть офлайн.

В Uber заявили, що партнерство з громадським транспортом гратиме велику роль у майбутньому компанії.

Потягом останніх п’яти років доходи від продажу квитків на громадський транспорт у Лас-Вегасі впали майже на 30%. Через це місто було змушене закрити кілька маршрутів та збільшити інтервали руху.

Нова опція Uber може поліпшити ситуацію – і заразом вплинути на репутацію компанії, яку неодноразово звинувачували у негативному впливі на популярність громадського транспорту в містах США. Сама Uber у деяких документах прямо вказує серед своїх конкурентів громадський транспорт.

Нагадаємо, торік дослідження виявило, що райдшерингові компанії, такі як Uber і Lyft, здійснюють близько 176 тисяч поїздок на день у Торонто, що є головним чинником заторів у найбільшому місті Канади. У Нью-Йорку обмежили діяльність Uber і Lyft після того, як виявили, що вони генерують 30% трафіку.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button