Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26334 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укрзалізниця / Фейсбук

Укрзалізниця заявила, що у 2019 році закупила 18 нових пасажирських вагонів українського виробника (16 вагонів купейного типу і два вагони СВ) і передплатила поставку ще 26 вагонів у 2020 році.

При цьому у прес-службі підприємства підкреслили, що всі пасажирські вагони придбали лише за кошти компанії.

«Укрзалізниця не отримує фінансування з державного бюджету для оновлення пасажирського рухомого складу, як це передбачено законом», – йдеться в повідомленні.

Як наслідок, у 2019 році збитки в пасажирському секторі можуть перевищити 12 млрд грн.

Раніше член наглядової ради «Укрзалізниці» Крістіан Кун наголошував, що держава повинна дотувати пасажирські залізничні перевезення. Саме так роблять у всіх європейських країнах.

Крістіан Кун говорив, що для модернізації Укрзалізниці просто необхідне залучення коштів державного і місцевого бюджетів для придбання рухомого складу та компенсації збитків за перевезення пасажирів пільгових категорій, як це передбачено законом «Про залізничний транспорт».

Читайте також: В Києві недофінансовують громадський транспорт в порівнянні з містами Європи (розрахунки)

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button