Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київ регулюватиме кількість автомобілів на дорогах відмовою від облаштування нових парковок, підняттям тарифів та обмеженням паркування в часі. Про це заявив в інтерв’ю Сьогодні заступник директора департаменту транспортної інфраструктури КМДА Дмитро Рахматуллін.

За даними КМДА, за минулий рік кількість автівок зросла на 150 тисяч (15%). Рахматуллін зазначив, що однією з причин є завезення машин із єврономерами.

«Якщо ви спитаєте, чи потрібно за такого збільшення автомобілів у місті різко збільшувати кількість паркувальних місць, то я відповім: ні! Слідуючи таким тенденціями, ми сприятимемо ще більшій кількості автомобілів у місті та погіршимо й без того зіпсовану екологічну ситуацію… Скільки б у Києві не будували багаторівневих розв’язок, паркінгів, нових доріг і мостів – ситуація лише ускладнюватиметься», – заявив він.

За його словами, наразі в Києві є 50 тисяч паркувальних місць, і далеко не завжди вони заповнені. Наприклад, у соцмережах регулярно звертають увагу на напівпорожній паркінг біля ТРЦ Ocean Plaza та запарковану поряд смугу громадського транспорту.

Рахматуллін розповів, що після початку евакуації автомобілів у центрі став активно наповнюватися паркінг біля ЦУМу, година паркування в якому коштує 50 гривень. У дні активної евакуації заповненість паркінгу сягала 100%.

Щоб обмежити в’їзд автомобілів у місто в КМДА планують збільшити тариф за паркування принаймні вп’ятеро, хоча кажуть, що поки в мерії немає на це повноважень. Наразі запаркувати автомобіль у першій зоні, тобто в центрі, коштує 10 гривень на годину. Для порівняння, паркування в центрі Івано-Франківська коштує 30 гривень на годину.

При цьому, за словами Рахматулліна, більшість не сплачує навіть таку суму, адже штраф за несплату становить максимум 100 гривень, якщо сплатити вчасно. Це дорівнює тарифу за 10 годин.

«Зрештою маємо таку собі гру в рулетку: не оштрафували за несплату – виграв 100 гривень, оштрафували – сплатив 100 гривень за день паркування. Тому ми хочемо запровадити обмеження за кількістю допустимих годин паркування залежно від зони, наприклад, лише на дві-три години у центрі», – заявив він.

Він також зазначив, що для ефективної роботи інспекції з паркування потрібно збільшити кількість евакуаторів з 20-30 до 100, а штат інспекторів – з 25 до 350. Хоча є окремі водії, яких не лякають навіть евакуатори.

«Деякі водії бачать, що працює евакуатор, завантажуючи авто порушників, чекають, поки звільниться місце, і відразу паркуються, не чекаючи, поки поїде евакуатор – не бояться паркуватися на тому ж місці! Навпаки, навіть радіють, що місце звільнилося… І їх не бентежить навіть присутність інспектора по паркування та патрульної поліції», – розповів Рахматуллін.

Читайте також: Чому безкоштовне паркування шкодить усьому місту? Пояснює транспортний експерт

Нагадаємо, днями у Києві з’явилися евакуатори нового типу, які евакуюють автомобілі швидше.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button