Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23273 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Arthur Lambillotte, Unsplash

У Нью-Йорку 298 нових вагонів метро довелося вивести з експлуатації через несправні двері, повідомляє The Wall Street Journal.

Негаразди виявили на лінії після двох випадків, коли двері не спрацювали як слід. Зокрема, в одному випадку двері не зачинилися повністю після відправлення зі станції. Ніхто не постраждав.

Використання всієї партії вагонів моделі R179 припинили в ніч проти восьмого січня й задіяли всі можливі старі вагони – деякі 1960-х років випуску, – щоб упоратися з ранковою годиною пік.

Вагони поставила канадська компанія Bombardier за контрактом на суму 600 мільйонів доларів. При цьому поставка затрималася на три роки через інші, раніше виявлені несправності. В якості компенсації постачальника змусили поставити додаткові 18 вагонів безкоштовно.

«Bombardier продав нам мотлох», – констатував головний аудитор Нью-Йорка Скотт Стрінгер, звинувативши у ситуації транспортне управління міста.

Вагон R179. Фото: Wikipedia

У Bombardier заявили, що провина лежить на китайському виробникові Nanjing Kangni Mechanical & Electrical, який не відкалібрував механізм дверей як слід. У компанії запевнили, що перевірятимуть всі вагони цілодобово й винаймуть для цього додаткових співробітників.

Нагадаємо, у Вашингтоні планують продавати приватним компаніям право найменування станцій метро, а у Філадельфії це вже практикують.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button