Громадськість підозрює, що Нацполіція занижує статистику смертності в ДТП
Дані Держстату і станцій швидкої медичної допомоги суттєво відрізняються від даних поліції.
Дані Держстату і станцій швидкої медичної допомоги суттєво відрізняються від даних поліції.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Патрульна поліція оприлюднила статистику ДТП за 2019 рік. Згідно з цими даними загинуло 3454 осіб, травмовано 32 736 осіб.
Утім, громадськість сумнівається у тому, що такі дані відповідають реальності. Про це у своєму Фейсбуці написав Андрій Климчук, активіст, член Асоціації велосипедистів Києва U-Cycle.
Як виявилося, проблема заниження смертності не нова. В 2017 році Віктор Загреба досліджував заниження показників смертності на дорогах Нацполіцією. Приміром, за даними МОЗ у 2016 році загинуло на 50% більше людей, ніж звітувала поліція. У статті йдеться, що в попередні роки дані МОЗ також розходилися з даними ДАІ/МВС.
Сьогодні ця тенденція продовжується: дані Держстату і станцій швидкої медичної допомоги суттєво відрізняються від даних поліції.
«Дані по загиблих з Держстату включають всі транспортні нещасні випадки за методологією ВООЗ (V01-V99). Тому крім загиблих у ДТП, сюди входять загиблі на водному і повітряному транспорті. Але ці показники є більш об’єктивними ніж у поліції, хоча теж можуть бути занижені», – пояснює Андрій Климчук.
Як видно з порівняльного аналізу, звіти станцій швидкої медичної допомоги показують, що травмованих на 10-15 тис. більше кожного року. Причини заниження даних Нацполіцією невідомі.
Нагадаємо, що упродовж 2019 року в Осло під час ДТП не загинуло жодної людини. Це є результатом міської політики: правильного перерозподілу міського простору і грамотного планування. На дорогах Варшави у 2019 році загинули 35 людей. Це рекордно низький показник для Варшави. Міська влада вважає, що такі дані є результатом впровадження стратегії Vision Zero («Нуль смертей»).
За інформацією Центру організації дорожнього руху у Києві з початку 2020 року травмовано внаслідок ДТП 66 людей, четверо людей загинуло.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті