Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: brusselstimes.com

19 січня австрійська залізниця запустила перший за 17 років нічний поїзд Відень-Брюссель-Інсбрук. Кілька екозахисних організацій заявили, що поїздка на ньому справляє в 11 разів менший вплив на довкілля, ніж подорож літаком за аналогічним маршрутом, повідомляє The Brussels Times.

Потяг Nightjet курсуватиме між столицями Австрії та Бельгії двічі на тиждень. Він зупиняється у німецьких Нюрнберзі та Мюнхені, а також бельгійському Льєжі.

Найдешевший квиток коштує 30 євро – за таку ціну 16-годинну нічну поїздку доведеться провести сидячи. Спальне місце обійдеться від 120 євро.

Низка екозахисних організацій і груп, таких як Greenpeace,Bond Beter Leefmilieu, TrainTramBus, Zomer Zonder Vliegen та Back on Track Belgium, закликали створити у Брюсселі залізничний хаб та запустити ще більше нічних поїздів у різні столиці Європи.

Читайте також: CNN склала топ-20 найкращих нічних поїздів Європи. Серед них – Київ-Варшава

У ХХ столітті нічні поїзди були стандартом залізничних перевезень у Європі, але останнім часом стають все більшою рідкістю. Скасовувати нічні потяги почали й в Україні.

Однією з причин став бум лоукост-авіакомпаній, які дозволяють дістатися з одного кутка Європи до іншого за короткий проміжок часу. Невеликі відстані долають швидкісні поїзди. У таких умовах довгі нічні поїздки стають неконкурентними.

Та через шкоду авіації довкіллю у багатьох країнах Європи почали повертати нічні поїзди.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button