КМДА звітує про очищення від реклами центральної зони Києва (фото)
Площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.
Площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 313 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Олександр Смирнов
Комунальники виконали план зі скорочення та впорядкування реклами у першій форматній зоні Києва, тобто в центральній частині міста. Про це повідомив начальник управління КМДА з питань реклами Олександр Смирнов.
У першу форматну зону входять вулиці як Сагайдачного, Басейна, Шота Руставелі, Льва Толстого, Жилянська, Верхній та Нижній Вали, бульвар Шевченка та інші.
До початку впорядкування реклами у центральній зоні налічувалося 2450 одиниць реклами загальною площею понад 20 тисяч квадратних метрів.
Зараз залишилося 1176 сітілайтів загальною площею п’ять тисяч квадратних метрів. Отже площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.
Читайте також: «Може, ще й гроші мої заберете?»: власники б’ються з комунальниками за рекламні штендери
У 2017 році Київрада ухвалила нові Правила розміщення рекламних засобів. Нові правила поділяють місто на п’ять форматних зон з окремим режимом розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Після цього почали масово доментувати конструкції, які не відповідають вимогам.
Дивіться фото: У центрі Києва демонтували рекламні «ворота пекла»
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті