Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олександр Смирнов

Комунальники виконали план зі скорочення та впорядкування реклами у першій форматній зоні Києва, тобто в центральній частині міста. Про це повідомив начальник управління КМДА з питань реклами Олександр Смирнов.

У першу форматну зону входять вулиці як Сагайдачного, Басейна, Шота Руставелі, Льва Толстого, Жилянська, Верхній та Нижній Вали, бульвар Шевченка та інші.

До початку впорядкування реклами у центральній зоні налічувалося 2450 одиниць реклами загальною площею понад 20 тисяч квадратних метрів.

Зараз залишилося 1176 сітілайтів загальною площею п’ять тисяч квадратних метрів. Отже площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.

Читайте також: «Може, ще й гроші мої заберете?»: власники б’ються з комунальниками за рекламні штендери

У 2017 році Київрада ухвалила нові Правила розміщення рекламних засобів. Нові правила поділяють місто на п’ять форматних зон з окремим режимом розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Після цього почали масово доментувати конструкції, які не відповідають вимогам.

Дивіться фото: У центрі Києва демонтували рекламні «ворота пекла»

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button