КМДА звітує про очищення від реклами центральної зони Києва (фото)
Площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.
Площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Комунальники виконали план зі скорочення та впорядкування реклами у першій форматній зоні Києва, тобто в центральній частині міста. Про це повідомив начальник управління КМДА з питань реклами Олександр Смирнов.
У першу форматну зону входять вулиці як Сагайдачного, Басейна, Шота Руставелі, Льва Толстого, Жилянська, Верхній та Нижній Вали, бульвар Шевченка та інші.
До початку впорядкування реклами у центральній зоні налічувалося 2450 одиниць реклами загальною площею понад 20 тисяч квадратних метрів.
Зараз залишилося 1176 сітілайтів загальною площею п’ять тисяч квадратних метрів. Отже площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.
Читайте також: «Може, ще й гроші мої заберете?»: власники б’ються з комунальниками за рекламні штендери
У 2017 році Київрада ухвалила нові Правила розміщення рекламних засобів. Нові правила поділяють місто на п’ять форматних зон з окремим режимом розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Після цього почали масово доментувати конструкції, які не відповідають вимогам.
Дивіться фото: У центрі Києва демонтували рекламні «ворота пекла»
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті