Київський симфонічний оркестр отримав нову айдентику
Дизайнерів надихнула динаміка музичних інструментів.
Дизайнерів надихнула динаміка музичних інструментів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київський симфонічний оркестр провів ребрендинг, отримавши нову візуальну айдентику від Gra Agency.
Дизайнери зазначають, що їх надихнули динаміка інструментів та невидимі внутрішні зв’язки, які взаємодіють як цілісний організм, а також люди, як невід’ємна складова оркестру та його рушійна сила.
«Для посилення візуального шоку у афішах задіяні твори сучасних українських митців», – повідомляє Gra Agency.
Логотип відображає лінії смичків скрипок та рух палички дириґента.
Робота над айдентикою була некомерційним проєктом, зазначається на сайті агенції.
«Ми – єдиний державний оркестр, що переживає в даний момент революційне оновлення. Ми – не нудні зберігачі артефактів минулого, ми – активні творці сьогодення, адже вміємо задавати такий симфонічний драйв, який отримати можна хіба що на зірковому рок-концерті», – запевняє Київський симфонічний оркестр.
Зокрема, оркестр запросив на посаду головного дириґента італійця Луїджі Ґаджеро.
Нагадаємо, торік Одеський художній музей презентував нову айдентику, яку подарувала київська агенція Havas Ukraine. А у 2018 році ребрендинг за допомогою Banda Agency провів Національний художній музей.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті