Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Микола Поворозник. Фото: пресслужба КМДА

Вартість реконструкції Шулявського шляхопроводу може зрости більш як на 700 мільйонів, що майже втричі більше порівняно з початковою, повідомляє Економічна правда.

За інформацією ЕП, нещодавно на експертизу було передане коригування кошторису реконструкції моста, з якого випливає, що загальна вартість проєкту може зрости до 1,726 мільярда гривень.

2018 року підрядник – «Північно-український будівельний альянс» – запропонувала виконати роботи за 598,5 мільйона гривень. Згодом вартість реконструкції зросла до 814,5 мільйона. У жовтні 2019 року Кличко перезатвердив проєкт і збільшив його кошторисну вартість до 1,05 мільярда гривень.

Перший заступник голови КМДА Микола Поворозник повідомив, що станом на перше січня 2020 року на проєкт було витрачено трохи більше 856 мільйона гривень.

«Проєкт корегування кошторису об’єкта перебуває в “Укрдержбудекспертизі”. Нова вартість шляхопроводу перевищить 1,05 мільярда гривень, але наразі точна сума невідома. Вийде проєкт експертизи – будемо бачити. Уточню, що ми будемо проводити всі розрахунки тільки після того, коли будемо остаточно впевнені в ціні», – зазначив він.

Наразі головною перепоною для будівництва лишається неможливість знести п’ятий цех заводу «Більшовик». За словами Поворозника, Фонд держмайна просить за нього майже 700 мільйонів гривень.

«На нашу думку, це дуже завищена цифра… Ми бачимо спробу оцінити цей об’єкт захмарними цифрами з урахуванням укладених орендних договорів з компаніями, що торгують в цеху секонд-хендом. Тобто з урахуванням потенційно недоотриманого прибутку від оренди майна», – сказав він.

Водночас Поворозник запевнив, що в кошторисну вартість розв’язки ця сума не входить. Тобто за цех будуть платити додатково до 1,726 мільярда гривень, зазначених у проекті коригування кошторису.

Наприкінці 2019 року завершили будівництво естакади між вулицями Гетьмана та Довженка. Поворозник сподівається, що до березня буде завершено два з’їзди зі шляхопроводу, а повністю розв’язку закінчать будувати до літа.

Нагадаємо, інженер Віктор Петрук розробив альтернативний проєкт Шулявської розв’язки, що не передбачав знесення цеху.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button