В Лондоні майже немає підземних переходів, а смертність пішоходів на дорогах значно менша, ніж в Києві. Чому?
В центрі міста діє швидкісне обмеження 32 км/год і майже немає підземних переходів.
В центрі міста діє швидкісне обмеження 32 км/год і майже немає підземних переходів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З 2018 року на вулицях Лондона діє програма Vision Zero, що заперечує нетерпимість до жертв на дорогах. Її мета — зменшення кількості людей, що гинуть або отримують важкі поранення на дорогах Лондона, на 65% до 2022 року — і звести смертність до нуля до 2030 року. Поштовхом до цього рішення стала пригода з трамваєм на зупинці «Сенділендс» в районі Кройдон в 2016 році. Тоді в аварії загинуло семеро людей. Однією з вимог програми було знизити швидкість в центрі міста до 20 миль/год (близько 32 км/год). Невдовзі з’явилися нові знаки 20 миль/год та дорожня розмітка.
Окрім того, для досягненення нульового рівня смертності на дорогах у Лондоні вирішили знизити трафік на 10-15% до 2041 року, тобто зменшити кількість поїздок автівками на 3 млн щодня.
Відмітимо також, що більшість пішохідних переходів Лондона – наземні, в той час, як у Києві підземних переходів більше двох сотень. На їх утримання місто щороку виділяє певну кількість коштів для підтримання їх благоутрою. Саме бажання зменшити кількість коштів на утримання підземних переходів зараз активно обговорюють у Польщі. В одному з підземних переходів Варшави вже провели оптимізацію – там зробили пункт допомоги бездомним. Остаточного рішення про інші поки що немає. Але є пропозиції їх повного переобладнання в магазини, або надати ці площі підприємницьким інкубаторам, клубам чи художнім галереям. У Кракові ж просто продублювали підземні переходи наземними.
У Києві рівень смертності на дорогах, за даними національної поліції, становить 30,5 жертв на 1 млн. осіб. Натомість в Лондоні цей показник складає 7,0 на 1 млн. осіб.Читайте також: Раз і назавжди: чому Києву варто позбутися більшості підземних переходів
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті