Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23594 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Архівне фото, tov-tob.livejournal.com

Перед будівництвом гілки метро на Троєщину потрібно спершу з’єднати три станції – «Вокзальна», «Лук’янівська» та «Тараса Шевченка», заявив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник Економічній правді.

За його словами, раніше тягнути гілку на Троєщину планували від станції метро «Тараса Шевченка» до Русанівських садів. Проте зараз «Тараса Шевченка» завантажена на 97%, тож додати туди пасажиропотік з усієї Воскресенки і Троєщини неможливо.

«Будівництво метро на Троєщину потрібно починати із станції метро “Вокзальна”. Спершу треба з’єднати “Вокзальну”, “Лук’янівську” і “Тараса Шевченка”. Після того вже не буде різниці, у який бік тягнути метро — Жулян чи Троєщини», – вважає Поворозник.

Нещодавно мер Києва Віталій Кличко заявив, що будівництво метро на Троєщину стане наступним етапом після запуску руху Подільсько-Воскресенському мостом наприкінці 2020 року. Останню станцію Київського метрополітену («Теремки») збудували у 2013 році. Зараз триває будівництво метро на Виноградар – відкрити дві нові станції сподіваються у 2021 році попри скандал у Київметробуді.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button