«Кураж Базар» провів ребрендинг і змінив назву
Слоганом обрали фразу «Будь любым».
Слоганом обрали фразу «Будь любым».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Маркет «Кураж Базар» провів ребрендинг, отримав новий логотип та скоротив назву до «Кураж».
В основу лягла ідея, що «Кураж» – це місце, де можна бути собою. Слоганом обрали фразу «Будь любым».
Ребрендинг розробляв дизайнер Саша Благов, який, судячи з інформації на його Facebook-профілі, раніше працював у агенції Fedoriv та студії Артемія Лебєдєва.
Як повідомляє MMR, слово «Базар» із назви прибрали тому, що нині маркет включає не лише барахолку, але й благодійність, музику, їжу тощо.
«Кураж» поділять на дві категорії подій – Кураж Basic та Кураж Special. У межах Кураж Special проходитимуть події у тематичних форматах, такі як Зоряний Кураж, Реп Шмеп, Різдвяний та Літературний Кураж.
У межах Кураж Basic проводитимуть барахолки з фудкортами, лекторіями тощо. Найближчий відбудеться вже 15-16 лютого.
Окремо розробляють проєкт Balagan Night Circus. Команда Куража працює над ним разом із арт-директором Лесею Патокою, Stas Twee та музичними експертами Ігорем Смойловым та Н2D.
У 2018 році «Кураж Базар» переїхав з «Арт-заводу Платформа» у 19-й павільйон ВДНГ.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті