У США кількість загиблих на дорогах пішоходів побила рекорди. Кого в цьому звинувачують?
З розвитком технологій автомобілі стають все безпечнішими – але тільки для водіїв і пасажирів.
З розвитком технологій автомобілі стають все безпечнішими – але тільки для водіїв і пасажирів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У 2019 році кількість смертей пішоходів на дорогах США сягнула найвищої позначки з 1988 року, за даними неприбуткової організації Governors Highway Safety Association (GHSA).
Так, у США протягом року загинуло 6590 пішоходів. Найчастіше пішоходи гинули на автодорогах місцевого значення, в темний час доби та поза перехрестями. За десятиліття смертність збільшилася на 50%.
У GHSA вважають, що двома головними чинниками смертності пішоходів є 1) незадовільна інфраструктура, зокрема брак безпечних переходів та 2) небезпечне керування автомобілем, зокрема перевищення безпечної швидкості й неуважність.
Крім того, в асоціації зауважують, що ризик загибелі пішохода внаслідок зіткнення з великогабаритним кросовером чи позашляховиком (SUV) вдвічі більший, ніж із легковиком.
Водночас в окремих американських містах, навпаки, вдалося знизити смертність серед пішоходів завдяки успішним програмам.
Торік міністерство транспорту США також оприлюднювало цифри, які свідчили про рекордне зростання кількості смертей пішоходів із 1990 року. Така тенденція відбувається на тлі зменшення загальної смертності на дорогах. Останнє пояснюють тим, що з розвитком технологій автомобілі стають все безпечнішими – але тільки для водіїв і пасажирів.
Нагадаємо, днями автомобіль збив жінку на пішохідному переході в селі Білогородка, що під Києвом. Місцеві жителі, розгнівані тим, що таке трапляється вже вшосте за пів року, перекрили дорогу.
Тим часом у Варшаві кількість аварій із жертвами знизилася на 20% завдяки оновленню інфраструктури – у польській столиці з 2016 року виявляють небезпечні переходи, які потребують заходів заспокоєння трафіку, освітлення, острівців безпеки тощо.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті