Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Kentaro Toma, Unsplash

У 2019 році кількість смертей пішоходів на дорогах США сягнула найвищої позначки з 1988 року, за даними неприбуткової організації Governors Highway Safety Association (GHSA).

Так, у США протягом року загинуло 6590 пішоходів. Найчастіше пішоходи гинули на автодорогах місцевого значення, в темний час доби та поза перехрестями. За десятиліття смертність збільшилася на 50%.

У GHSA вважають, що двома головними чинниками смертності пішоходів є 1) незадовільна інфраструктура, зокрема брак безпечних переходів та 2) небезпечне керування автомобілем, зокрема перевищення безпечної швидкості й неуважність.

Крім того, в асоціації зауважують, що ризик загибелі пішохода внаслідок зіткнення з великогабаритним кросовером чи позашляховиком (SUV) вдвічі більший, ніж із легковиком.

Водночас в окремих американських містах, навпаки, вдалося знизити смертність серед пішоходів завдяки успішним програмам.

Торік міністерство транспорту США також оприлюднювало цифри, які свідчили про рекордне зростання кількості смертей пішоходів із 1990 року. Така тенденція відбувається на тлі зменшення загальної смертності на дорогах. Останнє пояснюють тим, що з розвитком технологій автомобілі стають все безпечнішими – але тільки для водіїв і пасажирів.

Нагадаємо, днями автомобіль збив жінку на пішохідному переході в селі Білогородка, що під Києвом. Місцеві жителі, розгнівані тим, що таке трапляється вже вшосте за пів року, перекрили дорогу.

Тим часом у Варшаві кількість аварій із жертвами знизилася на 20% завдяки оновленню інфраструктури – у польській столиці з 2016 року виявляють небезпечні переходи, які потребують заходів заспокоєння трафіку, освітлення, острівців безпеки тощо.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button