У Канзас-сіті скасовують оплату в автобусах. Звідки на це візьмуть гроші?
Щоб покривати недоотримання прибутків від продажу квитків, місто потребуватиме вісім мільйонів доларів щороку.
Щоб покривати недоотримання прибутків від продажу квитків, місто потребуватиме вісім мільйонів доларів щороку.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: matthew deltoro, Unsplash
Наприкінці 2019 року міська рада Канзас-сіті, штат Міссурі, проголосувала за скасування оплати за проїзд у громадському транспорті. Чи вдасться реалізувати це рішення, залежить від того, чи зможе муніципалітет залучити вісім мільйонів доларів, пише SmartCitiesDive.
Йдеться про безоплатний проїзд у міських автобусах. У місті також курсує трамвай – його запустили у 2016 році й відразу зробили безкоштовним. Але це невелика трамвайна лінія у центрі міста, а проєкт безкоштовної автобусної мережі вимагатиме значно більших коштів.
Так, щоб покривати недоотримання прибутків від продажу квитків (разова поїздка зараз коштує 1,50 долара), місто потребуватиме вісім мільйонів доларів щороку. У проєкті бюджету на запровадження безкоштовного громадського транспорту передбачено лише 4,8 мільйона доларів.
Мер Канзас-сіті Квінтон Лукас сподівається залучити додаткові кошти з приватного сектору. Потенційним спонсором може виступити страховий провайдер Blue Cross and Blue Shield.
Муніципалітет також зазначає, що видатки, які йдуть на збір оплати за проїзд, не є незначними – тож скасування оплати дозволить зекономити ці кошти. На обслуговування системи витрачається близько одного мільйона доларів щороку, не рахуючи витрат на заміну валідаторів.
Читайте також: У КМДА назвали суму, витрачену на запуск електронного квитка
У Канзас-сіті вважають, що безоплатний проїзд зробить транспорт швидшим, ефективнішим і відповідно, стимулюватиме місцеву економіку.
Приклади інших американських міст, в яких скасовували плату за проїзд на окремих маршрутах або на певний експериментальний період, показав, що користування громадським транспортом зростає щонайменше на 20%.
Зазначимо, що в Києві також є міські ініціативи, які оплачуються спонсорами. Наприклад, фонд Віталія Кличка та Ігоря Ніконова профінансує спорудження флагштоку з державним прапором, що раніше оцінювалося приблизно у 50 мільйонів гривень.
Нагадаємо, 29 лютого Люксембург став першою країною, яка скасувала оплату проїзду в громадському транспорті.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті