У київському метро запрацювали консультанти, які допоможуть скористатися е-квитком
Консультанти працюють у години пік на дев'яти станціях.
Консультанти працюють у години пік на дев'яти станціях.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У години пік на дев’яти станціях київського метро працюють консультанти, які допомагають пасажирам скористатися е-квитком, повідомляє пресслужба КМДА.
Консультантів можна зустріти з 7:30 до11:30 та з 16:30 до 20:30 на таких станціях: Вокзальна; Дарниця; Героїв Дніпра; Майдан Незалежності; Голосіївська; Бориспільська; Видубичі; Харківська; Лук’янівська.
Громадський транспорт Києва переходить на електронний квиток першого квітня. У КМДА повідомляють, що купити разовий QR-квиток, придбати і поповнити Kyiv Smart Card вже можна всіх станціях метро.
Водночас із квітня запровадять оновлену тарифну сітку абонементів. Безлімітний проїзний на всі види транспорту на місяць коштуватиме 1300 гривень, як і раніше. «Туристичні квитки» на добу, 48 і 72 години коштуватимуть відповідно 100, 150 і 200 гривень.
Наприкінці січня КМДА подала ці тарифи на громадське обговорення. Експерти розкритикували заявлену систему: такі тарифи не заохочують пасажирів купляти проїзні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті