У київському метро запрацювали консультанти, які допоможуть скористатися е-квитком
Консультанти працюють у години пік на дев'яти станціях.
Консультанти працюють у години пік на дев'яти станціях.
Фото: пресслужба КМДА
У години пік на дев’яти станціях київського метро працюють консультанти, які допомагають пасажирам скористатися е-квитком, повідомляє пресслужба КМДА.
Консультантів можна зустріти з 7:30 до11:30 та з 16:30 до 20:30 на таких станціях: Вокзальна; Дарниця; Героїв Дніпра; Майдан Незалежності; Голосіївська; Бориспільська; Видубичі; Харківська; Лук’янівська.
Громадський транспорт Києва переходить на електронний квиток першого квітня. У КМДА повідомляють, що купити разовий QR-квиток, придбати і поповнити Kyiv Smart Card вже можна всіх станціях метро.
Водночас із квітня запровадять оновлену тарифну сітку абонементів. Безлімітний проїзний на всі види транспорту на місяць коштуватиме 1300 гривень, як і раніше. «Туристичні квитки» на добу, 48 і 72 години коштуватимуть відповідно 100, 150 і 200 гривень.
Наприкінці січня КМДА подала ці тарифи на громадське обговорення. Експерти розкритикували заявлену систему: такі тарифи не заохочують пасажирів купляти проїзні.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті