У США виявили, що затори зростають через розширення і будівництво доріг
Затори збільшилися на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.
Затори збільшилися на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.
Хайвей у Далласі. Фото: Charl Folscher, Unsplash
Протягом кількох десятиліть США вкладали мільярди доларів у будівництво магістралей та розширення автомобільних доріг, і це призвело до збільшення заторів у 100 найбільших містах, які проаналізувала громадська організація Transportation for America.
У період між 1993 та 2017 роками у США було збудовано понад 30 тисяч нових магістралей у сотні найнаселеніших міст. Кількість кілометрів нових доріг зросла на 42% при тому, що населення цих міст за той же період зросло на 32%.
На магістралі за вказаний час було витрачено понад 500 мільярдів доларів. Це лише витрати на будівництво, в той час як значні кошти також ідуть на утримання.
Результатом такої політики стало збільшення заторів на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.
Інфографіка: Transportation for America
Чому розширення і будівництво доріг призвело до таких наслідків? Американці стали проводити більше часу за кермом: кількість подоланих на автівці кілометрів за досліджуваний період зросла в середньому на 20%.
Це, в свою чергу, сталося через стимулювання попиту, а також тому, що розростання міст призвело до збільшення відстані між домом і офісом, та іншими пунктами. Раніше ми наводили як приклад високої щільності, що сприяє коротшим поїздкам, канадське місто Ванкувер.
«Боротьба з заторами як такими – це неправильна мета. Натомість слід забезпечувати і полегшувати доступність», – вважають автори дослідження.
Вони зазначають, що швидкість руху автомобілів у потоці наразі є основним показником, який враховують у США, ухвалюючи рішення щодо дорожньої інфраструктури, і як наслідок, дороги розширюють майже «на автопілоті».
Автори перелічили п’ять пунктів, які слід врахувати під час найближчого внесення змін у федеральне транспортне законодавство (зміни вносять раз на п’ять років):
Сан-Франциско: посередині на другому плані видно Маркет-стріт. Фото: Stephen Leonardi, Unsplash
У деяких містах США вже змінюють підхід до транспортної інфраструктури. Цьогоріч у Сан-Франциско заборонили рух приватних автомобілів на ділянці Маркет-стріт – головної магістралі каліфорнійського міста.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті