У США виявили, що затори зростають через розширення і будівництво доріг
Затори збільшилися на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.
Затори збільшилися на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Протягом кількох десятиліть США вкладали мільярди доларів у будівництво магістралей та розширення автомобільних доріг, і це призвело до збільшення заторів у 100 найбільших містах, які проаналізувала громадська організація Transportation for America.
У період між 1993 та 2017 роками у США було збудовано понад 30 тисяч нових магістралей у сотні найнаселеніших міст. Кількість кілометрів нових доріг зросла на 42% при тому, що населення цих міст за той же період зросло на 32%.
На магістралі за вказаний час було витрачено понад 500 мільярдів доларів. Це лише витрати на будівництво, в той час як значні кошти також ідуть на утримання.
Результатом такої політики стало збільшення заторів на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.
Чому розширення і будівництво доріг призвело до таких наслідків? Американці стали проводити більше часу за кермом: кількість подоланих на автівці кілометрів за досліджуваний період зросла в середньому на 20%.
Це, в свою чергу, сталося через стимулювання попиту, а також тому, що розростання міст призвело до збільшення відстані між домом і офісом, та іншими пунктами. Раніше ми наводили як приклад високої щільності, що сприяє коротшим поїздкам, канадське місто Ванкувер.
«Боротьба з заторами як такими – це неправильна мета. Натомість слід забезпечувати і полегшувати доступність», – вважають автори дослідження.
Вони зазначають, що швидкість руху автомобілів у потоці наразі є основним показником, який враховують у США, ухвалюючи рішення щодо дорожньої інфраструктури, і як наслідок, дороги розширюють майже «на автопілоті».
Автори перелічили п’ять пунктів, які слід врахувати під час найближчого внесення змін у федеральне транспортне законодавство (зміни вносять раз на п’ять років):
У деяких містах США вже змінюють підхід до транспортної інфраструктури. Цьогоріч у Сан-Франциско заборонили рух приватних автомобілів на ділянці Маркет-стріт – головної магістралі каліфорнійського міста.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті