Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Хайвей у Далласі. Фото: Charl Folscher, Unsplash

Протягом кількох десятиліть США вкладали мільярди доларів у будівництво магістралей та розширення автомобільних доріг, і це призвело до збільшення заторів у 100 найбільших містах, які проаналізувала громадська організація Transportation for America.

У період між 1993 та 2017 роками у США було збудовано понад 30 тисяч нових магістралей у сотні найнаселеніших міст. Кількість кілометрів нових доріг зросла на 42% при тому, що населення цих міст за той же період зросло на 32%.

На магістралі за вказаний час було витрачено понад 500 мільярдів доларів. Це лише витрати на будівництво, в той час як значні кошти також ідуть на утримання.

Результатом такої політики стало збільшення заторів на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.

Інфографіка: Transportation for America

Чому розширення і будівництво доріг призвело до таких наслідків? Американці стали проводити більше часу за кермом: кількість подоланих на автівці кілометрів за досліджуваний період зросла в середньому на 20%.

Це, в свою чергу, сталося через стимулювання попиту, а також тому, що розростання міст призвело до збільшення відстані між домом і офісом, та іншими пунктами. Раніше ми наводили як приклад високої щільності, що сприяє коротшим поїздкам, канадське місто Ванкувер.

«Боротьба з заторами як такими – це неправильна мета. Натомість слід забезпечувати і полегшувати доступність», – вважають автори дослідження.

Вони зазначають, що швидкість руху автомобілів у потоці наразі є основним показником, який враховують у США, ухвалюючи рішення щодо дорожньої інфраструктури, і як наслідок, дороги розширюють майже «на автопілоті».

Автори перелічили п’ять пунктів, які слід врахувати під час найближчого внесення змін у федеральне транспортне законодавство (зміни вносять раз на п’ять років):

  1. переорієнтуватися зі швидкості та затримок потоку на ідею доступності – тобто передусім сполучати людей, роботу та послуги;
  2. виключити з пріоритетних завдань будівництво нових доріг, натомість підтримувати ті, що вже є;
  3. забезпечити можливість долати короткі відстані пішки. Для цього пішохідні та велосипедні маршрути повинні бути безпечними. Швидкість на дорогах серед забудови не має перевищувати 35 миль на годину (приблизно 55 км/год);
  4. дозволити муніципалітетам самим регулювати тарифи на користування дорогами;
  5. сприяти щільнішій забудові, а не експансії міст вшир.

Сан-Франциско: посередині на другому плані видно Маркет-стріт. Фото: Stephen Leonardi, Unsplash

У деяких містах США вже змінюють підхід до транспортної інфраструктури. Цьогоріч у Сан-Франциско заборонили рух приватних автомобілів на ділянці Маркет-стріт – головної магістралі каліфорнійського міста.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button