Glovo запустила у Києві «темну кухню». Чим ця модель корисна в умовах карантину?
Після завершення карантину заклади продовжать економити ресурси, готуючи страви для онлайн-замовлень лише на хмарних кухнях.
Після завершення карантину заклади продовжать економити ресурси, готуючи страви для онлайн-замовлень лише на хмарних кухнях.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія Glovo запустила в Києві темну кухню, або хмарну кухню Cook Room – проєкт, анонсований минулого року. Така кухня призначена лише для приготування страв для користувачів сервісу доставки їжі.
У Glovo вважають, що ця модель дозволить ресторанам зберегти бізнес у період карантину. Адже зараз ресторани вимушені перелаштовуватися на доставку, а підтримувати роботу закладу, зокрема власної кухні, лише заради доставки виявляється невигідно.
«70% наших проєктів законсервовано на час карантину. “Хмарна кухня” дозволяє нам швидко розгорнути проект без додаткових витрат: немає необхідності у великих площах, інвестиції в гарний інтер’єр, меблі, посуд», – коментує Анна Проценко, яка керує мережею ресторанів 3bCafe, Menya Musashi і Torisho.
Окрім цих закладів партнерами хмарної кухні стали Kitaika, мережі Berliner Döner та Foodz Ukraine.
Крім того, така кухня дозволить розширити охоплення різних районів міста. Клієнти зможуть замовити їжу з ресторану, який розташовано в іншому кінці Києва.
Після завершення карантину заклади продовжать економити ресурси, готуючи страви для онлайн-замовлень лише на хмарних кухнях.
Раніше генеральний менеджер Glovo розповідав, що під час карантину попит на доставку зріс, проте сервіс зіштовхнувся з падінням пропозиції через закриття закладів, а також із падінням платоспроможності клієнтів, які постраждали від кризи.
У листопаді 2019 року подібну темну кухню запустив сервіс доставки їжі «Ракета».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті