Як виглядають «коронавелодоріжки» у французьких містах?
Велодоріжки намагаються робити завширшки до чотирьох метрів.
Велодоріжки намагаються робити завширшки до чотирьох метрів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 250 днів. За цей час ми опублікували 25971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Що більше міст Франції облаштовують веломаршрути, які мають компенсувати небезпеки пересування у громадському транспорті та приватних автомобілях після пом’якшення карантину 11 травня.
З одного боку, велосипед дозволяє дотримуватися соціальної дистанції на відміну від громадського транспорту, з іншого боку – не забруднює повітря, як автомобілі, що є критично важливим за умов пандемії COVID-19, яка вражає передусім легені.
Приклад облаштування доріжок за рахунок автомобільних смуг, twitter.com/ParisEnSelle
Велосипедні доріжки, які почали з’являтися у розпал пандемії коронавірусу, французькі журналісти називають «коронавелодоріжки» (coronapistes). Часто їх облаштовують як тимчасові, просто відмежовуючи одну зі смуг руху бар’єрами, – проте у перспективі вони можуть стати постійними, або принаймні діятимуть протягом довгого часу, оскільки загроза вірусу лишатиметься ще деякий час.
Фото: twitter.com/WilliamVon/
Фото: twitter.com/LCyclable
Водночас муніципалітет міста Монтрей оприлюднив візуалізацію проєкту, на якому є повноцінна веломережа з велодоріжкою з двостороннім рухом, розміткою та велопарковками.
Візуалізація: montreuil.fr
У Монтреї планують облаштувати вісім кілометрів велодоріжок завширшки до чотирьох метрів. Деякі створять за рахунок автомобільних паркувальних місць. Це коштуватиме 700 тисяч євро, пише Le Parisien.
Більш того, у місті розширять вже наявні велодоріжки, аби велосипедисти мали змогу дотримуватися дистанції.
У департаментах Валь-де-Марн і Сен-Сен-Дені, які оточують Париж зі сходу, планують облаштувати відповідно 40 і 60 кілометрів «коронавелодоріжок».
Проєкт велодоріжки у Парижі. Візуалізація: Paris en Selle
«Деякі пасажири боятимуться їхати на електричці чи на метро. Ми прагнемо заохотити їх користуватися велосипедами замість автомобілів», – кажуть місцеві чиновники.
Читайте також: «Міста задумаються над розвитком веломережі» – мери українських міст розповіли про досвід карантину
Втім, зроблені наспіх доріжки не завжди виглядають добре.
Фото: twitter.com/LCyclable
Фото обкладинки: twitter.com/M_Chassignet
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті