Затори в Києві повертаються на докарантинний рівень
«Ми не скористалися нагодою і не зробили тимчасові велосмуги, не підсилили громадський транспорт і не розширили тротуари», зауважують аналітики.
«Ми не скористалися нагодою і не зробили тимчасові велосмуги, не підсилили громадський транспорт і не розширили тротуари», зауважують аналітики.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 203 днів. За цей час ми опублікували 25608 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У понеділок, четвертого березня, середньодобова затримка на дорогах Києва склала понад 28%. Для порівняння, роком раніше затримка перевищувала 35%. Про це повідомляють аналітики А+С Україна.
Ранковий пік припав на 9:00-10:00 з затримкою до 66%, а вечірній – на 18:00-19:00 з затримкою до 81%.
У компанії зауважують, що вчорашні сильні зливи, які затопили деякі вулиці, могли вплинути на затримки як у бік збільшення, так й у бік зменшення, адже дехто міг відмовитися або перенести свої поїздки. Очікують, що дані за сьогодні будуть більш показовими.
Водночас аналітики припускають, що на цьому тижні середній показник затримок знову збільшиться і перейде на новий щабель, враховуючи, що інших опцій, крім пересування на автомобілі, немає. Активізація поїздок може бути пов’язана з анонсованим послабленням карантинних заходів з 11 травня.
«Ми не скористалися нагодою і не зробили pop-up bike lanes (тимчасові велосмуги), не підсилили громадський транспорт і не розширили тротуари. Це, мабуть, закономірно для нашого поточного мислення. Але є одне, що можуть зробити водії Києва самостійно: якщо ми з вами відмовимося від кожної п’ятої, а краще кожної четвертої своєї поїздки на авто (попрацюємо один день із дому або проведемо зустріч у Zoom), то затримка до 30% може зберегтися», – зазначають в А+С Україна.
Нагадаємо, що в багатьох містах світу облаштовують тимчасові велодоріжки на час карантину. У Франції такі велосмуги називають «коронавелодоріжки».
Дивіться також проєкти: Після пандемії європейські міста лишатимуть автівкам менше місця
Фото: Дмитро Рахматуллін
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті