Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23533 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

15 червня під будівлею КМДА відбудеться лежачий протест у рамках акції «Досить смертей на дорогах». Приводом його організувати стали аварії за участі велосипедистів і небезпечна дорожня інфраструктура в Києві.

Організатори заявляють, що з початку року на дорогах Києва загинули п’ятеро велосипедистів – це більше, ніж за останні два роки. Лише за останні дні збили трьох велосипедистів, один із яких помер, двоє дістали тяжкі травми.

«Ми хочемо жити у країні, де вийти на вулицю – не небезпечно, де вийти на пішохідний перехід – не означає підписати смертний вирок, де їхати на велосипеді – не означає бути “хрустиком”, і де водити авто – не грати в “російську рулетку”», – заявляють організатори.

Учасники акції вимагатимуть:

  • поставити за мету нуль смертей у ДТП до 2025 року. Розробити і затвердити програму Нульової смертності на дорогах (Vision Zero) для України і спонукати міста розробити такі програми до кінця 2020 року;
  • підвищити штрафи за перевищення швидкості до 150 неоподатковуваних мінімумів – до 1 вересня 2020 року. Встановити штраф 100 грн за кожний кілометр перевищення. У разі перевищення швидкості більш як на 30 кілометрів – позбавляти права керування на рік;
  • встановити камери спостереження за швидкістю та іншими порушенням ПДР на всіх небезпечних ділянках у Києві до 1 серпня 2020 року.
  • вдосконалити функціонал камер спостереження, зокрема не ігнорувати порушення правил маневрування, блокування перехресть, руху по смугам громадського транспорту, випередження по правій смузі і узбіччях тощо. Першого червня у Києві запустили системи автоматичної фіксації порушень ПДР, але їхня кількість і функціонал обмежені;
  • дослідити місця концентрації смертельних ДТП і встановити камери спостереження в обласних центрах України там, де є найбільша кількість ДТП з важкими наслідками – до 1 жовтня 2020 року;
  • скасувати нештрафовані +20 км/год до 1 вересня 2020 року;
  • обмежити швидкість у місті 50 км/год. У 2018 році Київрада дозволила збільшити швидкість до 80 км/год на низці вулиць;
  • скасувати дозвіл водіям таксі рухатися у смугах громадського транспорту до 1 липня 2020року. Організатори вважають такий дозвіл небезпечним для велосипедистів та пасажирів громадського транспорту, а також неефективним засобом від заторів;
  • запровадити у ПДР поняття «незрілої поведінки» – водії мають показувати повороти заздалегідь і гальмувати перед пішохідним переходом повністю і заздалегідь, а не в останню хвилину;
  • запровадити у ПДР норми для пересування велосипедистiв у крайнiй правiй смузi на правах повноцiнного учасника дорожнього руху – незалежно вiд наявностi велодорiжки.

Із повним переліком вимог можна ознайомитися за посиланням.

Початок акції заплановано на 8:30, понеділок 15 червня.

На обкладинці: фото велосипедиста Олексія Йіскело, який повідомляє, що його збив автомобіль на дорозі до Вишгорода

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button