Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Киянин Олексій Касьяненко розробив мапу ділянок доріг Києва, де найчастіше траплялися аварії з серйозними наслідками – тяжкими травмами або смертями.

Він повідомив, що проаналізував статистику ДТП у столиці за 2016-2019 роки, що її зібрав киянин Сергій Пасюта. Раніше Пасюта виявив, що в Києві немає офіційної статистичної інформації про аварійно-небезпечні ділянки.

Касьяненко зауважив, що лише шість із 20 камер автофіксації порушень у Києві встановлено в місцях концентрації «тяжких» аварій. Він закликає відповідальні органи встановити камери на всіх небезпечних ділянках, а також розпочати збір інформації про ДТП.

Чим темніший колір, тим більша концентрація тяжких ДТП. Зображення: Олексій Касьяненко

Так, згідно з мапою Касьяненка, є 17 розв’язок, які ведуть перед за кількістю «тяжких» аварій. Курсивом позначено локації, де понад половина постраждалих – пішоходи:

  1. розв’язка на Шулявці – 20 аварій (10 із пішоходами)
  2. розв’язка Столичне-Заболотного – 16 (6)
  3. розв’язка за Північним мостом (Шухевича-Бальзака) – 15 (10)
  4. перехрестя Бандери-Богатирська-Оболонський – 14 (5)
  5. розв’язка Окружна-Глушкова – 11
  6. розв’язка на Деміївській – 11
  7. площа Перемоги – 10 (4)
  8. розв’язка Бандери-Набережно-Рибальська-Героїв Сталінграда – 10 (4)
  9. розв’язка Голосіївський проспект-Васильківська – 10
  10. розв’язка Перемоги-Окружна – 10 (7)
  11. розв’язка біля метро Харківська – 9 (8)
  12. розв’язка Григоренка-Ахматової – 9 (6)
  13. перехрестя Глушкова-Васильківська-Голосіївський – 9
  14. розв’язка Окружна-Курбаса – 8 (7)
  15. розв’язка Шухевича-Перова/Маяковского – 8 (2)
  16. розв’язка біля метро Позняки – 7
  17. розв’язка на Броварському проспекті біля метро Лівобережна – 6 (1)

Вулиці, які ведуть перед за кількістю «тяжких» аварій:

  1. пр. Перемоги – 68 аварій (30 із пішоходами)
  2. вул. Велика Окружна – 67 (39)
  3. Столичне шосе – 60 (24)
  4. Броварський проспект – 36 (17)
  5. проспект Бандери  34 (12)
  6. Харківське шосе – 32 (23)
  7. вул. Братиславська – 32 (23)
  8. вул. Заболотного – 31 (17)
  9. пр. Шухевича (Ватутіна) – 30 (15)
  10. вул. Гетьмана – 29 (18)
  11. вул. Богатирська 28 (10)
  12. Гостомельське шосе 28 (6)
  13. пр. Маяковського – 26 (19)
  14. пр. Лобановського
  15. пр. Бажана – 23 (15)
  16. вул. Щербаківського – 22 (17)
  17. пр. Голосіївський – 21 (16)
  18. бульвар Шевченка – 20 (15)
  19. пр. Повітрофлотський – 20 (11)
  20. вул. Велика Васильківська – 20 (13)
  21. бул. Дружби Народів – 20 (6)
  22. вул. Оноре де Бальзака – 20 (8)
  23. Набережне шосе – 19 (8)
  24. вул. Закревського – 19 (17)
  25. вул. Теліги – 17 (6)
  26. вул. Васильківська – 17 (15)
  27. пр. Науки – 17 (13)
  28. бул. Гавела – 17 (12)
  29. пр. Григоренка – 17 (13)
  30. пр. Глушкова – 17 (11)

«Домінування постраждалих пішоходів на всіх проблемних ділянках свідчить про те, що немає зручної інфраструктури. Наприклад, на тому ж проспекті Перемоги всі водії розганяються, щоб швидше доїхати до наступного корку або розв’язки (де, зазвичай, і трапляються тяжкі ДТП). А пішоходи постійно перебігають проспект згори», – зазначає Касьяненко.

«То, можливо, виходом буде знизити швидкість, прибрати відбійник, поставити камери і зробити перехрестя? Тоді швидкість потоку регулюватиметься світлофорами на перехрестях, люди комфортно і безпечно переходитимуть по верху, а водії отримають більшу мобільність і зможуть піти вліво там, де їм потрібно, а не концентрувати потоки на Шулявській і Повітрофлотському?», – припускає він.

Касьяненко також зауважив, що в Києві дуже багато нерегульованих перехресть, навіть на вулицях з активним рухом.

Нагадаємо, 15 червня біля КМДА активісти влаштували лежачий протест, вимагаючи безпечнішої інфраструктури, зокрема для велосипедистів і пішоходів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button