Киянин створив мапу міста, де показані місця концентрації «тяжких» ДТП
Лише шість із 20 камер автофіксації порушень у Києві встановлено в місцях концентрації «тяжких» аварій.
Лише шість із 20 камер автофіксації порушень у Києві встановлено в місцях концентрації «тяжких» аварій.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Киянин Олексій Касьяненко розробив мапу ділянок доріг Києва, де найчастіше траплялися аварії з серйозними наслідками – тяжкими травмами або смертями.
Він повідомив, що проаналізував статистику ДТП у столиці за 2016-2019 роки, що її зібрав киянин Сергій Пасюта. Раніше Пасюта виявив, що в Києві немає офіційної статистичної інформації про аварійно-небезпечні ділянки.
Касьяненко зауважив, що лише шість із 20 камер автофіксації порушень у Києві встановлено в місцях концентрації «тяжких» аварій. Він закликає відповідальні органи встановити камери на всіх небезпечних ділянках, а також розпочати збір інформації про ДТП.
Чим темніший колір, тим більша концентрація тяжких ДТП. Зображення: Олексій Касьяненко
Так, згідно з мапою Касьяненка, є 17 розв’язок, які ведуть перед за кількістю «тяжких» аварій. Курсивом позначено локації, де понад половина постраждалих – пішоходи:
Вулиці, які ведуть перед за кількістю «тяжких» аварій:
«Домінування постраждалих пішоходів на всіх проблемних ділянках свідчить про те, що немає зручної інфраструктури. Наприклад, на тому ж проспекті Перемоги всі водії розганяються, щоб швидше доїхати до наступного корку або розв’язки (де, зазвичай, і трапляються тяжкі ДТП). А пішоходи постійно перебігають проспект згори», – зазначає Касьяненко.
«То, можливо, виходом буде знизити швидкість, прибрати відбійник, поставити камери і зробити перехрестя? Тоді швидкість потоку регулюватиметься світлофорами на перехрестях, люди комфортно і безпечно переходитимуть по верху, а водії отримають більшу мобільність і зможуть піти вліво там, де їм потрібно, а не концентрувати потоки на Шулявській і Повітрофлотському?», – припускає він.
Касьяненко також зауважив, що в Києві дуже багато нерегульованих перехресть, навіть на вулицях з активним рухом.
Нагадаємо, 15 червня біля КМДА активісти влаштували лежачий протест, вимагаючи безпечнішої інфраструктури, зокрема для велосипедистів і пішоходів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті