Киянка проаналізувала, де і коли у місті трапляється найбільше смертельних ДТП
Вихідні дані вона систематизувала у рейтинг найбільш небезпечних місць за індексом тяжкості ДТП.
Вихідні дані вона систематизувала у рейтинг найбільш небезпечних місць за індексом тяжкості ДТП.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Транспортна експертка Іра Бондаренко детально дослідила місця високої концентрації ДТП у Києві, серед яких визначила 30 найбільш небезпечних точок, де трапляються смертельні дорожньо-транспортні пригоди — і оприлюднила посилання на дослідження.
Раніше у травні стало відомо, що у Національної поліції немає аналізу даних про місця, де відбувається найбільше ДТП. Про це повідомив громадський діяч і депутат Київради Олександр Пабат. Киянин Сергій Пасюта був одним із перших, хто дослідив небезпечні ділянки з високою концентрацією аварій, використовуючи базу з адресами ДТП в Києві — з серпня 2016 року по грудень 2019 року.
Аналіз Пасюти показав, що найбільше смертельних ДТП у Києві трапляються на 19 вулицях. Антилідером у рейтингу є Проспект Перемоги. Невдовзі киянин Олексій Касьяненко, базуючись на дослідженні Пасюти, створив мапу ділянок столичних доріг. Тоді стало відомо, що лише шість із 20 нещодавно встановлених камер автофіксації порушень ПДР облаштували в місцях високої концентрації смертельних аварій.
«Мої висновки не відрізняються кардинально від аналізу колег, але копають глибше щодо причин ДТП і рейтингування найбільш небезпечних місць. Також я пропоную списки питань для натурних досліджень: на що в першу чергу треба звертати увагу на цих перехрестях тим, хто буде досліджувати проблеми з безпекою (освітлення, геометрія і ширина смуг, розташування переходів тощо)», — повідомляє Бондаренко.
Ірина досліджувала вже згадану базу патрульної за 2016-2019 рік щодо щільності ДТП з тяжкими наслідками, залежно від часу доби (вдень та вночі); створила перелік вулиць, де відбувається найбільше тяжких ДТП за участю пішоходів, велосипедистів, водіїв та пасажирів громадського транспорту.
Вихідні дані експертка систематизувала у рейтинг найбільш небезпечних місць за індексом тяжкості ДТП. Першу трійку посіли проспект Перемоги, Столичне та Гостомельське шосе.
Вона також створила опис найнебезпечніших ділянок для натурних обстежень, наразі їх лише п’ять: Кільцева дорога від Курбаса до Жмеринської; проспект Шухевича, вулиця Братиславська від Малишка до Шолом-Алейхема; вулиця Вадима Гетьмана між Шулявським і Індустріальним мостами (не включаючи мости); ділянка шосе на вулицях Набережно-Рибальській, Бандери та Героїв Сталінграда.
Найбільше за період з 2016 по 2019 роки у тяжких ДТП у столиці загинуло 296 пішоходів на 542 аварії. Найлетальнішими зонами на карті є:
Загалом більше ДТП з легкими наслідками, або без наслідків взагалі, трапляються вдень. Натомість більше аварій смертельних або з тяжкими наслідками — вночі.
Обкладинка: з відкритих джерел
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті