У Київавтодорі пояснили, на що витратять гроші під час будівництва велодоріжки вздовж Набережного шосе
Нову велодоріжку збудують на місці демонтованої трамвайної колії.
Нову велодоріжку збудують на місці демонтованої трамвайної колії.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У кошторис велосипедної доріжки вздовж Набережного шосе входить також пішохідний променад із зонами відпочинку та спорудження підпірних стінок. Про це заявили у Київавтодорі, пояснюючи, на що буде витрачено 184,2 мільйона гривень.
На першому етапі демонтують стару конструкцію покриття, а також елементи, які заважатимуть будівництву. На виконання цих робіт необхідно близько 9 мільйонів гривень.
По всій довжині велодоріжки і тротуару зараз відсутнє освітлення. Проєкт передбачає встановлення опор, світильників, прокладання енергомережі і підключення її до міської системи. На виконання зазначених робіт необхідно близько 11 мільйонів гривень.
Оновлення та будівництво нових ділянок інженерних систем, зокрема, зливостоків і системи відведення дренажних вод коштуватиме близько 15 мільйонів гривень.
Нову велодоріжку й пішохідну зону приєднають до системи Kyiv Smart City.: уздовж маршруту встановлять камери відеоспостереження та прокладуть мережі для роботи системи відеонагляду. На це кошторисом передбачено 10 мільйонів гривень.
Нова велодоріжка матиме кількашарове асфальтове покриття з піщано-щебеневою подушкою в основі. Площа покриття – 13 тисяч квадратних метрів. Безпосередньо на будівництво всіх шарів конструкції велодоріжки та тротуару вздовж неї необхідно близько 93 мільйонів гривень, зазначають у Київавтодорі.
Щоби стримати схил на нижніх ярусах, збудують нові підпірні стінки і відремонтують існуючі протизсувні споруди. На це передбачено близько 5,5 мільйона гривень.
На благоустрій території передбачено 13 мільйонів гривень: уздовж велодоріжки і променаду висадять нові дерева, кущі й газони, облаштують лави та зони відпочинку.
Пішохідну зону обіцяють зробити безбар’єрною. На перетинах велодоріжки з проїжджою частиною встановлять світлофори.
Інша частина коштів передбачена на археологічні вишукування (в разі необхідності), створення безпечних умов на будівництві та інші виробничі витрати, заявляють у Київавтодорі.
Звіт Київавтодору – відповідь на підозри у завищеній вартості будівництва п’ятикілометрової велодоріжки. Киянин Сергій Пасюта наводив для порівняння кошториси інших проєктів.
Капітальний ремонт Набережного шосе Київавтодор завершив кілька років тому, але велодоріжку тоді не зробили. Натомість Київзеленбуд встановив там декоративну інсталяцію з «родиною велосипедів».
У Київавтодорі називали велодоріжку на Набережному шосе «одним із наймасштабнішних проектів велоінфраструктури у столиці». Її збудують на місці демонтованої трамвайної колії. На протилежному боці шестисмугового шосе зараз пішохідний променад.
Веломагістраль зв’яже міст Патона, міст Метро (запланований веломаршрут Лісова-Центр), Парковий Пішохідний міст (виїзд на рекреаційну зону Трухавного острова, а також на веломаршрут Троєщина-Центр) і Поділ.
Фото: пресслужба Київавтодору
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті