Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 272 днів. За цей час ми опублікували 23454 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кошторисна вартість п’яти кілометрів велодоріжки завширшки на Набережному шосе становить 184,2 мільйона гривень. Про це йдеться у розпорядженні КМДА від 26 червня.

Для порівняння, капремонт 2,5 кілометрів Набережного шосе, за кошторисом 2017 року, обійшовся у 137,8 мільйона гривень.

Велодоріжка простягатиметься від Поштової площі до мосту Патона й буде покрита асфальтобетоном.

Скріншот із розпорядження КМДА від 26 червня 2020 року

Капітальний ремонт Набережного шосе «Київавтодор» завершив кілька років тому, але велодоріжку тоді не зробили. Натомість «Київзеленбуд» встановив там декоративну інсталяцію з «родиною велосипедів».

Киянин Сергій Пасюта наводить для порівняння інші кошториси: так, капремонт вулиці Пушкінської завдовжки один кілометр – з двома смугами автомобільного руху, велосмугою, тротуарами, сталевими стовпчиками тощо – коштував 153,7 мільйона гривень.

Капремонт п’яти кілометрів проспекту Героїв Сталінграда – шість смуг руху, тротуари, велодоріжки, за проєктом, коштуватиме 895 мільйонів гривень.

У «Київавтодорі» називали велодоріжку на Набережному шосе веломагістраллю та «одним із наймасштабнішних проектів велоінфраструктури у столиці». Її збудують на місці демонтованої трамвайної колії.

Навігацію планували зробити з LED-каміння, а вздовж веломаршруту обіцяли встановити майданчики для відпочинку та станцію велоремонту.

Читайте також: Експертки АВК та ДТІ пояснюють, якою має бути велодоріжка на набережній в Києві

Фото: Вікіпедія

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button