Vodafone презентував маршрути для еко-туризму Закарпаттям
Компанія прагне створити цифрову інфраструктуру для подорожей Україною, підтримати локальні бізнеси та розвиток внутрішнього туризму.
Компанія прагне створити цифрову інфраструктуру для подорожей Україною, підтримати локальні бізнеси та розвиток внутрішнього туризму.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Інформаційні маршрути можна безкоштовно знайти на сайті проєкту. Поки розробили шість програм для Закарпаття. Для прикладу, село десяти музеїв Колочава – Дике озеро – Музей лісосплаву – озеро Синевир.
«Ми вирішили скласти туристичні маршрути селами з кількох причин. Перш за все, сьогодні важливо вибрати безпечні та не людні місця для відпочинку. А в Україні є достатньо маловідомих красивих локацій, куди можна спрямовувати туристів та розвантажувати популярні курорти, – розповідають у Vodafone. – Крім того, ми хотіли підтримати місцевих підприємців і майстрів».
Тому крім природних та історичних пам’яток, у Village Tours пропонують відвідати місцеві виробництва: равликову ферму, сироварню «Перечинська мануфактура», господарство «Лавандова гора», виноробню «Шато Чізай», ферму з буйволами тощо.
У гіді від проєкту зібрали також інформацію про заклади харчування та готелі за маршрутом, тривалість подорожі та складність шляху для автомобілістів.
Туристичний проєкт Vodafone буде розвиватися паралельно із розширенням мережі швидкісного інтернету на села України. За інформацією компанії, сьогодні 86% українців мають доступ до 3G, і 74% – до 4G. Покращення покриття розпочали із заходу країни, а тому перші маршрути розробили саме для Закарпаття.
Нагадаємо, у 2015 році компанія запустила проєкт Vodafone Smart Routes (сьогодні – Find & Follow) – пішохідні туристичні маршрути містами України. Біля культурних та історичних об’єктів встановлені таблички з QR-кодами, завдяки яким можна дізнатися більше інформації про ці пам’ятки. А спеціальні стрілки вказують шлях до наступної локації, утворюючи цілісний екскурсійний маршрут містом. Сьогодні проєкт працює в Києві, Львові, Чернівцях, Полтаві, Ужгороді, Черкасах та Херсоні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті