Ініціатори наземного переходу від метро «Університет» нарікають, що проєкт блокує Нацполіція
У «Центрі організації дорожнього руху» запевняють, що перехід рано чи пізно буде.
У «Центрі організації дорожнього руху» запевняють, що перехід рано чи пізно буде.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Проєкт облаштування наземного переходу від старнції метро «Університет» через бульвар Шевченка, який став переможцем Громадського бюджету у вересні 2019 року, досі не реалізували.
Перехід відмовляється затверджувати начальник патрульної поліції Києва Юрій Зозуля, стверджує лідер інціативної команди Сергій Пасюта.
«Минулого року ми зібрали на цей проєкт 862 голоси. Це більше, ніж отримали на виборах деякі депутати Київради», – зазначив Пасюта.
Він додав скріншот відповіді директора «Центру організації дорожнього руху» Віктора Чернія, який запевняє, що перехід рано чи пізно буде, місто передбачило кошти на його облаштування.
Навесні 2019 року КМДА вже намагалася призупинити реалізацію цього проєкту. У негативному висновку щодо можливості реалізації проєкту йшлося про те, що зробити новий перехід зі світлофором не можна, оскільки вже є підземний перехід, це викличе затори на бульварі Шевченка і в 240 метрах вже є наземний перехід.
Читайте також: Чому наземний перехід кращий за підземний. Результати дослідження
Пасюта наголошував, що підземний перехід побудували на бульварі Шевченка лише у 1985 році. За його словами, наземний перехід у цьому місці передбачено сучасними ДБН.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті