Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 126 днів. За цей час ми опублікували 25015 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: lyft.com

Американський агрегатор таксі Lyft, бізнес якого зазнав збитків через пандемію коронавірусу, представив проєкт вулиць, переорієнтований з користування індивідуальним автомобілем на громадський транспорт, велоінфраструктуру та пішохідні зони, повідомляє CNN.

У дослідженні представлені стійкі транспортні мережі, які забезпечують мультимодальні поїздки по місту. Люди в цьому проєкті користуються декількома видами транспорту. У компанії вважають, що міста потрібно будувати для людей, а не для автомобілів. Ідеї компанії про транспорт майбутнього мають на увазі відмову від володіння автомобілем з метою боротьби з заторами, здійснення транспортної революції і впровадження практик з  використання велосипедів і самокатів.

У проєкті показано, що вулиці Чикаго, Нью-Йорку, Вашингтону можуть мати ширші тротуари для пішоходів, а також більше смуг для громадського транспорту та велодоріжки. У компанії розповіли, що створити проєкт їх надихнуло використання альтернативних автомобілям варіантів під час пандемії. В умовах стрімкого зростання безробіття і триваючих протестів в США можливість пересуватися по місту безпечним, здоровим і доступним способом стала важливою, як ніколи.

Рендерінг від Lyft показує, як міські вулиці можуть бути змінені, щоб задовольнити інші способи переміщення по місту, крім автомобілів. Так, маючи більше транспортної, велосипедної та пішохідної інфраструктури, люди рідше покладаються на власні авто.

У Lyft зазначають, що проєкт показав те, що зараз вулиці є недостатньо використаним ресурсом, і мало зроблено кроків для того, щоб зробити їх гнучкішими, ефективнішими та безпечнішими для людей, яким потрібно обійтись без авто. Проєкт підтримали також у альянсі New Urban Mobility та компанії Toole Design.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button